וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביונסה יודעת ש... מרגלים אחריה?

14.12.2016 / 13:27

קווין בי היא אחת הנשים המדוברות על הגלובוס, זמרת סופר מצליחה ואמא אוהבת, אך כעת מתברר שביונסה גם נמצאת תחת מעקב מתמיד ומלחיץ של זרים - שיודעים בדיוק איפה היא נמצאת בכל זמן נתון. וואלה! סלבס פלילים

צילום מסך

בסדר, אז כבר שנים שהדיווה ביונסה מטפחת מעריצים צמודים, אובססיביים, ברמה של "קרייזי אין לאב" - אבל אפילו היא כנראה לא האמינה שיהיו כמה כאלה שינהלו רשת מעקב אחריה, רק בזכות העובדה שהשתמשה באפליקציה פופולרית במיוחד!


עוד רכילות לוהטת:
ביונסה ביקשה מג'יי זי להשלים עם קניה ווסט
פינק משוויצה בבטן ההריון טופלס

רכלו על המרגלים של ביונסה בפייסבוק

ביונסה. ספלאש
יחסים מסוכנים... עם הסמארטפון. ביונסה/ספלאש

עובדים בחברת "אובר", זו שמתחזקת אפליקציה פופולרית במיוחד לנסיעות ותחבורה ציבורית ברחבי העולם, הואשמו על ידי בית המשפט האמריקאי בכך שהשתמשו בטכנולוגיה של החברה על מנת לרגל אחרי אנשים, בהם גם כמה פוליטיקאים וכוכבי על - בהם גם הבוטילישס.

זה אומר שקווין בי, שככל הנראה התקינה את האפליקציה במכשיר הטלפון האישי שלה, הייתה במעקב צמוד של כמה חובבים שחצו את הגבול וניצלו את הג'וב שלהם בחברה לרעה. כי מי לא רוצה לדעת מתי ביונסה קופצת לסיבוב ברחובות הבלוק?

את הפרטים חשף עובד מפוטר של אובר, שהתריע על המחדל באבטחת המידע בחברה אך נזרק מהעבודה - ובתגובה תבע את אלה שעומדים מאחורי האפליקציה של הנסיעות החברתיות. לא ברור עד כמה העובדים התריעו בפני צלמי הפפראצי על מיקומה של מיס ביונסה, אבל נדמה שהיא פחות מתרגשת מהעובדה שיש לה עוד כמה סטוקרים שיודעים איפה היא נמצאת בכל זמן נתון. נו, מילא.


וואלה! סלבס מרגלת אחרי משה מהשווארמה, כדי לרחרח אותו אחרי שהוא מסיים עוד יום על האש.

מלכה במנוחה

תראו, ביונסה נופשת בין הופעות

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זה מה שאת צריכה לעשות למרגלים הרעים! ביונסה בסרט "לימונדה"/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully