וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכב "החברים של נאור" מואשם: "כיבה עליי סיגריה"

ליהי עטר בכר

13.12.2016 / 15:53

אתם מכירים אותו כמוכר הפיצה העצבני מהסדרה "החברים של נאור", אך נראה ש"הסובל" חסר מנוחה גם במציאות - כיון שאמש לקוח לשעבר שלו טוען ש"כיבה עליו סיגריה" ואף הגיש נגדו תלונה. וואלה! סלבס פלילית

החברים של נאור. יוסי צבקר,
בום. "החברים של נאור" ו"הסובל"/יוסי צבקר

לפעמים אומרים שהמציאות עולה על כל דמיון, או לפחות על כל תסריט של היוצר הכי פרוע בעולם. זה מה שקרה אמש (ב') כשאחת הדמויות הזכורות מסדרת הטלוויזיה "החברים של נאור" החליט, כך על פי הטענות, להכות עובר אורח.

שמעו סיפור: לפני כשנתיים הגיע בחור צעיר בשם א' (השם המלא שמור במערכת וואלה! סלבס) לאכול בפיצריית "הסובל" - שנחשב למוסד תל אביבי ברחוב אבן גבירול שבעיר, תחת ניהולו של 'דלאל', שגם נחשב לאישיות שנויה במחלוקת בפני עצמו.

דלאל, שידוע כמוכר פיצה זועף ובקללות שהוא מחלק ללקוחותיו, נקלע לוויכוח עם א' והחטיף לו, כך לטענת הצעיר, אגרוף לחזה. כתגובה, החליט א' לא לשלם לדלאל על האוכל ועזב את המקום. הלוואי שזה היה נגמר כך.


רכלו על "הסובל" גם בפייסבוק

החברים של נאור. יוסי צבקר,
עצבני. מוכר הפיצה מהמסך/יוסי צבקר

בחזרה לעתיד: אתמול, פחות או יותר שנתיים לאחר המקרה, הגיע א' לאכול במסעדה שנמצאת בסמוך לפיצרייה המפורסמת. לטענת א', דלאל ראה אותו ומיד קפץ עליו וקילל אותו תוך שהוא מכה אותו, כיוון שהוא "חייב לו כסף".

"לא רציתי להחזיר לו", סיפר א' לוואלה! סלבס, "בכל זאת אדם בן 70. ואז כשניסיתי להתגונן, אחד העובדים של המסעדה הסמוכה ניסה להפריד - בזמן שדלאל כיבה סיגריה על פניי". רק במזל, הוא מעיד, הסיגריה של "הסובל" פגעה בשפתיו ולא הסבה נזק גדול יותר.

א' סיפר כי הוא וחבריו ההמומים צלצלו מיד למשטרה - שהגיעה לאזור אחרי כמעט חצי שעה. זאת, כדי לקחת עדות מהצדדים. לבסוף הצעיר החליט להגיש תלונה רשמית נגד דלאל בגין אלימות.

דלאל, מה קרה?
"אין לי מושג. לא היה ולא נברא".


וואלה! סלבס מכבה סיגריות רק במאפרה. ואז מורחת את השאריות על הפנים, אומרים שזה עושה פלאים.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
א', רגע אחרי שהותקף/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
התלונה שהוגשה על ידי א', נגד "הסובל"/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully