וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיטל דה רזון נפרדה מאביאל... ומצאה חבר מעושר

ליהי עטר בכר

12.12.2016 / 13:58

הזמרת הבלונדינית לא המתינה הרבה אחרי הפרידה מבן הזוג מה"אמזונס" אביאל כהן - כך שמיטל דה רזון כבר מצאה לעצמה גבר חדש ונוצץ כמו יהלום להיצמד אליו. וואלה! סלבס ריבאונד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כבר לא. מיטל דה רזון עם אביאל כהן/מערכת וואלה!, צילום מסך

צקצקתם, פקפקתם, צחקתם ו... צדקתם? אחרי שנפגשו ביערות של אמריקה הדרומית והתאהבו על המסך במסגרת "המשימה: אמזונס" רק כדי לעשות את כל הדרך כזוג מהריאליטי לאירועים נוצצים, מיטל דה רזון ואביאל כהן הפרידו כוחות בשבוע שעבר. אבל מתברר שלא לקח המון זמן עד שהזמרת המקומית המשיכה הלאה כי כעת, על פי מקורבים, היא כבר מתנחמת בגבר חדש מעושר ונצץ כמו יהלום.

עצוב לכם? כי אחרי מספר חודשים צמודים שבהם הציגו זוגיות מלבלבת, דה רזון וכהן החליטו שהם לא מתאימים זו לזה - כך שהיא לא מבזבזת זמן ובימים האחרונים נצמדת ליהלומן ואיש תכשיטים מוכר בתעשיית הבידור, עם כמה חברים מפורסמים. דה רזון, וואלה! סלב יודעת שהשם צורי מסיקה אומר לך משהו.


עוד רכילות חמה:
אלכסה דול תצטלם למגזין? "חכו ותראו"
הכוכבת שהביכה את עצמה ולא רוצה שתגלו

רכלו על מיטל דה רזון בפייסבוק

על פי יודעי דבר, דה רזון ומסיקה הם חברים וותיקים, אך מתברר שבימים האחרונים השניים החליטו לנסות אחד את השנייה גם מבחינה רומנטית - אך החליטו שהם לא מגדירים את הקשר כזוגיות לכל דבר. מה זה אומר? שייתכן כי מדובר בריבאונד בלבד, אך כזה שיכול לצמוח לזוגיות יציבה של ממש. בכל מקרה, אם יגיעו לשלב של טבעת היהלום מרגשת, כנראה שתהיה כזו משובחת במיוחד.

מיטל דה רזון בתגובה: " צורי ואני חברים טובים ממזמן, הוא לא חי בארץ והגיע לביקור, נפגשנו כחברים טובים כמו תמיד.

וואלה! סלבס מתגברת על דייט כושל שלה רק באמצעות מגש פיצה אקסטרה צ'יז. לצד שלושה בורגרים, שני מילקשייקים ועשרה חטיפי טורטית. פלוס קופסת דונאטס. שיהיה משהו לנשנש.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
מיטל דה רזון. ניר פקין
הוללת? מיטל דה רזון/ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully