וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלדים בארון: חמש עובדות שלא ידעתם על ג'יימי פוקס

10.12.2016 / 0:15

מדי שבוע וואלה! סלבס פותחת את הארון של אדם מפורסם לרגל יום הולדתו, ומוציאה משם סודות אפלים ועובדות שלא ידעתם - או סתם כאלה שהעדפתם להדחיק. וואלה! סלבס מוציאה לאור

ג'יימי פוקס. אנתוני הארווי, GettyImages
חתיך. ג'יימי פוקס/GettyImages, אנתוני הארווי

# ג'יימי פוקס מוכשר בתחומים רבים מסתבר. עוד לפני שהפך לשחקו וזמר מצליח שקיבל גראמי, פוקס היה אתלט משובח ושיחק בקבוצת הפוטבול של אוניברסיטת סאן דייגו.

# הוריו של פוקס התגרשו כשהיה בגיל צעיר מאוד, ומערכת היחסים בינהם הייתה מעורערת מאוד. סבו וסבתו של ג'יימי החליטו שהסביבה בה הוא נמצא יכולה מאוד להשפיע על התפתחותו של הילד, והחליטו לאמץ אותו ולהיות האופוטרופוסים החוקיים שלו באופן בלעדי. סבו וסבתו גם אימצו את אמו כשהייתה ילדה, כך שפוקס הוא אינו הנכד הביולוגי שלהם.

ג'יימי פוקס. GettyImages
שחקן טוטאלי. פוקס/GettyImages

# השחקן הטוטאלי החליט שבצילומים לסרט "ריי" הוא רוצה לדמות את תחושת העיוורון כמה שיותר, בכדי שיוכל להתמסר לתפקיד. ולכן בכל בוקר הניח עדשות מגע שמטשטשות את הראיה למשך רוב שעות היום. נשמע נורא, אבל שאפו על המסירות.

# פוקס בן ה48, הידוע כגבר של נשים מעולם לא היה נשוי! לשחקן שני ילדים, ובשנה האחרונה דווח כי הוא יוצא עם השחקנית היפייפיה קייטי הולמס.דווח כי השניים אפילו מאורסים, אך הזוג המוצלח שומר דברים טוב טוב מתחת לרדאר, ואף אחד לא באמת יודע מה קורה שם.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
ג'יימי פוקס מברך בחג חנוכה שמח לצד טריילר לסרט אנני.
קומיקאי בנשמה. פוקס

# בתחילת הקריירה שלו כקומיקאי, חשב פוקס מה יעזור לו להתקדם בליין אפ של לוח ההופעות במועדון הסטנד אפ ועלה על רעיון מקורי במיוחד. פוקס הבין שהנשים עולות ראשונות להופיע ובכך מקבלות יותר זמן במה, לכן החליט לשנות את שמו המקורי - אריק מרלון בישופ לג'יימי פוקס, שם שמצלצל נשי במיוחד, עניין שעשה בהתחלה את העבודה עד שעלו עליו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully