וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלדים בארון: חמש עובדות שלא ידעתם על אנה ניקול סמית'

3.12.2016 / 0:01

מדי שבוע וואלה! סלבס פותחת את הארון של אדם מפורסם לרגל יום הולדתו, ומוציאה משם סודות אפלים ועובדות שלא ידעתם - או סתם כאלה שהעדפתם להדחיק. וואלה! סלבס מוציאה לאור

פלאח במיטה עם אנה ניקול סמית. סרטי שובל
בימי הזוהר. אנה ניקול סמית'/סרטי שובל

# כוכבת הפלייבוי לשעבר, אנה ניקול סמית' המנוחה, נחשבה לדוגמנית גדולת המידות מבין כל השפנפנות עד היום - הכי גבוהה, הכי רחבה ובעלת החזה הגדול ביותר.

# את הקריירה המדוברת שלה, החלה סמית' כחשפנית, אך לפני העבודה הנחשקת שלה הייתה, איך לא - מלצרית. סמית' מלצרה במסעדה העממית המפורסמת ה'רד לובסטר', ובטוח שהייתה המלצרית הכי נחשקת במקום.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

#כשנפטר בעלה בן ה-89, מארשל פירס, היא הייתה בטוחה שהיא עומדת לקבל מחצית מהונו שהוערך ב1.6 מיליארד דולר, אך התבדתה כאשר הוא אפילו לא ציין אותה בצוואה. סמית' לא וויתרה כמובן ויצאה למלחמה אחרי המגיע לה, בטענה שקיבלה ממנו הבטחה בעל פה לגבי הירושה.

#אנה ניקול סמית' הייתה מיועדת לתפקיד הנשי בסרט המפורסם 'המסיכה' של ג'ים קארי, אך לבסוף חטפה את התפקיד השחקנית קמרון דיאז, סרט שללא ספק היה קרש הקפיצה של דיאז בתעשייה בהוליווד.

#אנה ניקול סמית' מתה בגיל 39 ממנת יתר של סמים. סמית' נמצאה מחוסרת הכרה בחדרה בבית מלון בהוליווד, ובניתוח לאחר המוות נראה כי סמית' עירבבה מספר רב של סמים יום לפני מותה, מה שגרם לקריסת מערכותיה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אנה ניקול סמית מפגינה נתוני גוף נהדרים. imdb
מרפסת מכובדת במיוחד. סמית'/imdb

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully