וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשמאמא קרדשיאנס ריסקה את הרולס רויס: התאונות של הסלבס ב-2016

וואלה! NEWS בשיתוף הרשות לבטיחות בדרכים

24.11.2016 / 10:21

קריס ג'נר התנגשה בצומת, דיקפריו חטף מאחורה, ג'יי לנו התגלגל באוויר והיו גם כמה שהסתיימו בטרגדיה. שנת 2016 הייתה מלאה בכל מיני תאונות דרכים מוזרות, שבהם הסלבס ברחבי העולם הראו שלא תמיד הם מצליחים לשמור על מרחק מאיתנו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נראה רע, אבל נגמר בטוב. רכבה של קריס ג'נר אחרי התאונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הם נוצצים, הם זוהרים, הם יפים, אבל הלו, גם הם בני אדם. והם עושים טעויות שחוטפים עליהן, כמו כולנו. שנת 2016 הייתה מלאה בתאונות דרכים מוזרות ופחות מוזרות, שבהם הסלבס הראו שלא תמיד הם מצליחים לשמור על מרחק מאיתנו.

התאונה הכי מתוקשרת הייתה, איך לא, של קריס ג'נר. אין יום שבו הקרדשיאנס, משפחת הטראש העולמית, לא מופיעה בכותרות ברחבי העולם, ובתחילת אוגוסט הייתה זאת המאמא של קורטני, קים, קלואי, ששברה את האינטרנט כשריסקה את הרולס רויס הנוצצת והחדשה. אל תתנפלו עליה, התאונה הייתה באשמת נהג שעבר את הצומת ברמזור אדום, ולמזלה זה נגמר בכמה שריטות ומצב רוח רע.

גם היפיופים לאונרדו דיקפריו וצמודתו נינה אגדל עברו תאונת דרכים באוגוסט, במהלך חופשה רומנטית בהמפטונס שבמזרח ארצות הברית. השניים שייטו בריינג' רובר הגדול של ליאו וזחלו בפקקים, כשלפתע התנגשה בהם מאחור מכונית מיני-קופר במהירות לא ממש מסחררת של 20 קמ"ש. זה הספיק כדי שנינה תעשה קצת טיטאניק מהסצנה, אבל ליאו נשאר קול, ואחרי החלפת הפרטים הוא הרגיע את הצעירונת בליטופים וחיבוקים, כך לפחות לפי העדים במקום.

צפו בלאונרדו דיקפריו חוטף מאחורה

אייזק ברוק, סולן להקת מודסט מאוס האמריקאית, הביך את עצמו וגם ללא מעט בלגן, כשנרדם על ההגה בבוקר חם של חודש אוגוסט. התנומה הזאת גרמה לתאונת שרשרת בעיר פורטלנד, כשלא פחות מחמישה כלי רכב ניזוקו. בורק לא סיפר למה היה עייף, והשאיר את הסיבה לדמיון של מעריציו.

ג'יי לנו בן 66 אבל עדיין מתנהג כמו ילד. במסגרת תכניתו "המוסך של ג'יי לנו" הוא החליט לעשות קצת תעלולי ג'קאס (Jackass) עם מכונית ששודרגה למפלצת עם 2,500 כוחות סוס, ונסע יחד עם נהג הפעלולים שלו וגיבור ילדותו - בוב ריגל בן ה-80 (!). זה נגמר בכמה גלגולים לא נעימים באוויר, שלא היו כלולים בתכנית, וגן- גם בכיפוף קל לפגוש ולאגו.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

דלגו לתזמון 03:00 דקות וצפו בג'יי לנו מתגלגל עם המכונית

שוער העבר הספרדי סנטיאגו קניסארס כבר פספס מונדיאל בשנת 2002 כשבקבוק בושם התנפץ על רגלו, ולמזלו 2016 לא הסתיימה בפציעה ביזארית אלא רק בתאונה קצת מביכה. קניסארס, נהג מרוצים חובבן, השתתף באפריל במרוץ בקורדובה, לקח סיבוב אחד מהר מדי ומצא את עצמו עף אל תוך העצים שלצד הכביש. למזלו הוא יצא ללא שריטה.

צפו בקניסארס נכנס בעצים

השף גורדון ראמזי לא רק מתחמם מהר, אלא גם אוהב לנסוע מהר. יש לו פרארי אדומה, והוא מדי פעם אוהב לבדוק את היכולות שלה. רק שהפעם ההיא באפריל, עלתה לו בקנס של 500 ליש"ט ושש נקודות על נהיגה במהירות מופרזת בכבישי מחוז קורנוול.

קריס ג'נר. GettyImages
ריס ג'נר. לא איבדה את החיוך/GettyImages

התאונות שהסתיימו במוות

והיו גם תאונות קשות שהסתיימו באופן טרגי. אחת התאונות המוזרות והטרגיות של השנה הייתה זאת שבעקבותיה נהרג אנטון ילצ'ין, כוכב סדרת "מסע בין כוכבים", שנמצא מת מחוץ לביתו שבלוס אנג'לס בחודש אוגוסט. לפי המשטרה, ילצ'ין כנראה החנה את מכוניתו במדרון וזו הידרדרה לאחור ומחצה אותו.

ילדי האייטיז נפרדו בינואר מהזמר הבריטי קולין ורנקומב, המוכר בשם "בלאק" (Black), אחרי שנפצע קשה בתאונה באירלנד והלך לעולמו לאחר כמה ימים.

תאונה אכזרית אחרת גרמה לעולם המוזיקה להזיל דמעה, אחרי שחודש פברואר תאונה קשה בשבדיה גבתה את חייהם של חברי להקת ויולה ביץ' הבריטית. גם נסיבות התאונה הזאת אומללות. רכבם של ארבעת המוזיקאים התנגש בעוצמה במחסום הבטיחות שעל גשר סודרטלייה בשטוקהולם, בדיוק כאשר הגשר נפתח כדי לאפשר לספינה לעבור בתעלה שמתחתיו. הרכב נפל מגובה של 25 מטרים וצוללנים שהוזעקו למקום משו ממנו את גופותיהם של הגיטריסט והזמר קריס לאונרד, הגיטריסט ריבר ריבס, נגן הבס תומס לואו והמתופף, ג'ק דקין. גם מנהל הלהקה קרייג טרי נהרג בתאונה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תאונה מוזרה שנגמרה באופן עצוב מאוד. אנטון ילצ'ין/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully