וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היחסים בין העבודה בין מאיה בוסקילה ל'הבימה' עלו על שרטון?

21.11.2016 / 0:02

הזמרת מאיה בוסקילה ידועה כבחורה שאומרת את כל שעל ליבה, ולא חושבת פעמיים. אך יכול להיות שהפעם היא הגזימה, דבר שעלה בתפקיד הראשי של אוויטה? וואלה! סלבס ויוה לה דיווה

בימוי: דובי קליין, עיצוב אולפן: אביחי ברוך

רק לפני שנה עלתה ההצגה, 'אוויטה', על במות 'הבימה', כשאת התפקיד הראשי קטפה הזמרת שירי מימון. מספר חודשים מאוחר יותר, הודיע תיאטרון 'הבימה' כי בעקבות לוח זמנים צפוף, מאיה בוסקילה תצטרף לקאסט כמחליפה של שירי. בוסקילה אמנם סיפרה כי מדובר בחלום שמתגשם, אך נראה כי לאט לאט כי חלומה של בוסקילה הפך להיות סיוט לשאר חברי הקאסט והנהלת התאטרון, כך על פי מקורות.

לעוד סיפורי סלבס
ללא רגע דל: מריה תובעת את האקס על עוגמת נפש
עדן בן זקן: "האוברול עדיין בארון. לא מתפזרת"

מאיה בוסקילה בהופעה בוואלה. ראובן קסטרו
דיוה בנשמה. בוסקילה/ראובן קסטרו

אז יכול להיות שבוסקילה שמחה להיכנס לנעליה של מימון, אך מקורות מהתאטרון מוסרים שהתנהגותה של מאיה לחבריה לבמה הגיע למקומות ופסים לא נעימים, ושההתנהלות הלא נעימה שלה, גרמה ללא מעט הרמת גבות בתיאטרון שלא מוכן לגלות סובלנות להתנהגות שכזו. גורם בתיאטרון סיפר לוואלה! סלבס כי המקרה האחרון שהגיע להנהלת 'הבימה' היה התפרצות זעם של הזמרת על אחת מהעובדות המבוגרות בתאטרון, וכי בעקבות מקרה זה, הגיעה מאיה לשיחה בהנהלת התיאטרון, אך נראה שדבר לא השתנה, כי בעיות נוספות החלו לצוף מעל פני השטח.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אינסטגרם. אינסטגרם, אתר רשמי
אוויטה או דיווה. מאיה/אתר רשמי, אינסטגרם

כנראה שהשיחה עם מאיה לא באמת עזרה, כי לפני חודשיים הודיעה שירי בחשבון האינסטגרם שלה שהיא חוזרת להופיע, וככל הנראה בוסקילה ושירי יחלקו בתפקיד של אוויטה. מקורבים למאיה מספרים שהדיווה אינה מרוצה כלל מהסידור המדובר וכשתשוב מטיולה מעבר לים, מתוכננת שיחה בינה לבין הנוגעים בדבר. "היא לא מרוצה מהסידור, ולא מוכנה לחלוק את ההצגות עם שירי", סיפר גורם המעורב בדברים, "עם זאת, היא לא מוכנה לוותר על התפקיד ותעשה הכל בשביל להחזיק בו".

תיאטרון 'הבימה' מסר בתגובה: "התיאטרון אינו נוהג למסור מידע בכל הנוגע לשחקניו ועובדיו ובוודאי שלא לנהל דיון על גבי דפי העיתון".

מיחסי הציבור של מאיה בוסקילה נמסר: "לא היה ולא נברא, מאיה ביחסים מצוינים עם הקאסט שרובם אף הפכו לחברים אישיים מעבר לעבודה, מאיה מאוד נהנת מהעבודה עם הבימה, וכל שאר הדברים שהועלו לא היו ולא נבראו, סתם עלילה"

וואלה! סלבס שרה במרפסת ביתה לחתולי הרחוב .

מה דעתכם על הסקנדל של בוסקילה? רכלו בפייסבוק

אינסטגרם. אינסטגרם, אתר רשמי
זה שיר פרידה? מאיה/אתר רשמי, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully