וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: בר רפאלי עונה על השאלות הקשות

17.11.2016 / 17:00

שבוע עמוס הורמונים עבר על הביצה, הריונות מקומיים ובינלאומיים, שמות של תינוקות חדשים שצריך לשנן וכמובן, האמא הלוהטת שמורידה את המסכות ועונה על השאלות הקשות - כל האירועים שעשו לכם את השבוע האחרון. וואלה! סלבס רושמת

אביב חופי

את הרשימה פותחת דרים, כך קוראים לבייבי החדשה לבית משפחת קרדשיאן. התינוקת החלומית היא בתם הבכורה של רוב קרדשיאן ובת הזוג בלק צ'יינה. מעניין רק מה יממן את הפסיכולוג של הבן של בלק צ'יינה מהראפר טיגה שבכלל יוצא עם קיילי אחות של רוב שעכשיו הוא בעצם אביו החורג.

רוב קרדשיאן. אינסטגרם, צילום מסך
תינוקת חלום. רוב ובלאק/צילום מסך, אינסטגרם

במקום הרביעי שם עדיין בנושא הריונות, כי גם הזמרת פינק ובן זוגה כוכב המוטורקרוס קארי הארט, הודיעו כי הם מצפים לבייבי שני שיגיח לאוויר העולם. תודו שהמחשבה אם הוא יוולד עם שיער ורוד או לא רצה בראשכם כעת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
פינק. GettyImages
עוד ילד למשפחה. פינק/GettyImages

אנחנו כבר במקום השלישי, נכון, עדיין בענייני הריונות כי גם מגישת הטלוויזיה, גאולה אבן ובעלה, השר לשעבר גדעון סער, הביאו לאוויר העולם את בתם השנייה – אחות לדוד הבכור. אם חיפשתם גרסה ישראלית לבראנג'לינה. בכל זאת, מדובר במשפחה בעלת שבעה ילדים, אם מחשיבים את הילדים מנישואים קודמים, כמובן.

גדעון סער וגאולה אבן. ניב אהרונסון
קולולו. גאולה וגדעון/ניב אהרונסון

והנה במקום השני, עדיין בנושא הריונות, כי גם מושיק רוט ובת הזוג הצעירה שלו, שירן בן שושן, מצפים לתינוק ראשון עבור שניהם, כך שסביר להניח שלחופה היא תצעד עם בטן גדולה. ולא, לא בגלל שהיא זוללת כל היום מהאוכל של השף הפרטי שלה.

מושיק רוט + שירן. ניר פקין
שיהיה במזל! מושיק והארוסה/ניר פקין

זהו הגענו למקום הראשון, שם, איך לא, האמא הלוהטת בר רפאלי, שנעמדה מול המצלמה והחליטה לשים סוף לכל השמועות על השערוריות שפקדו אותה ואת בני משפחתה לאחרונה.

בואו לרכל על השבוע שהיה בפייסבוק

בר רפאלי בהשקת קולקציית התכשיטים Pearls of Genesis  של חברת ה. שטרן, תל-אביב, נובמבר 16. אביב חופי,
עונה על הכל. בר/אביב חופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully