וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדרמה של עדן ועודד על סט הצילומים

16.11.2016 / 0:03

זוג האוהבים הגיע להתארח בתכנית הראיונות 'סלבריישן', אלא שרגע לפני הצילומים - נחשף בפניהם פרט שגרם להם לעורר דרמה גדולה על הסט ואיון בביטול הצילומים. אז מה קרה שם והאם תראו את הריאיון על המסך הקטן? וואלה! סלבס לא רואה ממטר

מגד גוזני

דרמות על סט הצילומים הם דבר שאנשי ההפקה כבר רגילים אליהן: המאפרת לא טובה, איחורים בלוח הזמנים, כוכבת שלא מעוניינת שישאלו אותה על חייה הפרטיים ועוד שלל סיבות שגרמו לא פעם לביטול צילומים, אבל דרמה כזו עוד לא ראיתם.

עדן הראל ועודד מנשה נחשבים לאחד הזוגות היותר מתוקים ונחמדים בתעשיית הבידור. השניים, שלאחרונה התחזקו, מתראיינים לא מעט ומדברים על ההתחזקות שלהם. השבוע, זה קרה בתכנית של צחי קומה 'סלבריישן'.

עדן הראל ועודד מנשה. מגד גוזני
מתראיינים או לא? עדן ועודד/מגד גוזני

השניים הגיעו, החלו בהכנות וחיכו לראיון המדובר, אלא שאז, הבינו השניים כי הריאיון המדובר ישודר ביום שישי. הראל ומנשה, שכנראה לא ממש אהבו את העניין, הטילו וטו על הצילומים ואמרו כי עד שהרב שלהם לא יאשר להם - הריאיון לא ישודר.

אחרי שהצילומים התעכבו והרב לא ענה, החליטו הצדדים לצלם את הריאיון ולמצוא פתרון בהמשך. בסיום הריאיון קיבלו השניים תשובה מהרב שהודיע להם כי זה אסור על פי הדת לשדר את הריאיון עימם בשישי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
עדן הראל + עודד מנשה. ניר פקין
צולם ביום חול./ניר פקין

עדן ועודד הודיעו למפיקי התכנית כי הם לא מוכנים שהתכנית תשודר ואף איימו בתביעה במידה ויוחלט לשדרה בכל זאת. לאחר חילופי דברים, החליטו הצדדים כי ימצאו פתרון שיהיה מקובל על כולם.

איילה ברק, המנהלת האישית של הזוג מסרה בתגובה: "אכן עלתה בעיה בעניין יום השידור, אך היא טופלה ביעילות על ידי מנהלי רשת".

מ'רשת' נמסר: "אין תגובה".


וואלה! סלבס מסרבת שראיונות איתה ישודרו לפני חצות. זה מסוכן.

מה דעתכם: צודקים או לא? רכלו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully