וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלדים בארון: חמש עובדות שלא ידעתם על אואן וילסון

19.11.2016 / 0:06

מדי שבוע וואלה! סלבס פותחת את הארון של אדם מפורסם לרגל יום הולדתו, ומוציאה משם סודות אפלים ועובדות שלא ידעתם - או סתם כאלה שהעדפתם להדחיק. וואלה! סלבס מוציאה לאור

# אואן וילסון נולד בדאלאס, טקסס. הוא ילד שני מתוך ארבעה אחים יפים לא פחות ממנו. כששניים מתוכם גם כן שחקנים מוצלחים בהוליווד, לוק ואנדרו וילסון. כנראה שהכל עובר במשפחה, חוץ מהאף.

# את האף העקום והמפורסם שלו הוא שבר לא פעם אלא פעמיים. פעם אחת הוא נשבר במהלך משחק פוטבול עם חברים, ובפעם השנייה הוא שבר אותו במהלך קטטה בתיכון, והוא עדין גבר הורס.

אואן וילסון. אינסטגרם, צילום מסך
האחים לבית וליסון. אואן, אנדרו ולוק/צילום מסך, אינסטגרם

# לפני ימי התהילה שלו כשחקן קולנוע נחשק, אואן חשב שיהיה לו יותר טוב במסגרת צבאית, והלך ללמוד במוסד צבאי בניו מקסיקו, לאחר מכן החל ללמוד במכללת אוסטין שבטקסס ויצא משם עם תואר בספרות אנגלית, שלא ממש עשה איתו משהו.

אואן וילסון. אינסטגרם, צילום מסך
אף מושלם. וילסון/צילום מסך, אינסטגרם

# השחקן ההורס ניהל מספר מערכות יחסים עם כמה מפורסמות לא קטנות. בניהן היתה זאת הזמרת שריל קראו, שאפילו כתבה על היחסים שלהם שיר מפורסם, והשנייה היא השחקנית היפה קייט הדסון איתה ניהל רומן לתקופה ארוכה.

# בשנת 2007 אואן ניסה להתאבד, אחרי תקופת דכאון ארוכה ממנה הוא לא הצליח לצאת. לאחר זמן מה התברר שהסיבה לדיכאון היתה הפרידה מקייט הדסון אותה כל כך אהב, בזמן שהיא כבר מזמן עברה לבחור אחר.

מתוך הסרט " How Do You Know ". imdb
בלונד טבעי. וילסון וריס/imdb

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully