וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: האיחוד המרגש של אייל גולן ואילנית לוי

4.11.2016 / 0:05

כוכבת הילדים שמצפה לבייבי משלה, מלכת הילדים שחוזרת לגזרה ולעבודה, הדיווה הבינלאומית שסיפרה על הדיכאון שלאחר הלידה, המאמא הלוהטת שנפלה קורבן לשיימינג וכמובן, הזוג המלכותי (לשעבר) שעשה איחוד - כל האירועים שעשו לכם את השבוע האחרון. וואלה! סלבס רושמת בהקפה

צלמים זמניים מורשים

מדי שבוע, אדם סרור מציג בפניכם את חמשת האירועים הכי מעניינים, מדוברים, שווים, וכמובן הכי שערורייתיים - בשמה של וואלה! סלבס, כמובן. מוכנים לסיכום צהוב ונוצץ?

הרשימה נפתחת מזל טוב לכוכבת הילדים ההורסת, שיר מורנו, שמצפה לבייבי ראשון מבעלה, איש העסקים אורן מאור, איתו התחתנה לפני שנה.

מעיין לנצר. ניר פקין
שיהיה במזל! שיר ומאור/ניר פקין

במקום השני, האקסית הלוהטת של אותו מאור מהאייטם הקודם, חוזרת לעבוד אחרי הלידה, ולא סתם – פחות משנה לאחר הלידה, עדי הימלבלוי תדגמן הלבשה תחתונה. אז רגע, אולי היא תוכל לתת לשיר טיפים איך לרזות לאחר הלידה?

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
עדי הימלבלוי מדגמנת את בגדי הים של פלפל - קיץ 08. גולי כהן,
חוזרת ללנז'רי. עדי/גולי כהן

יאללה, במקום השלישי נמצאת, כמובן, עוד אמא - אדל, שהחליטה לפתוח את הלב וסיפרה בראיון חושפני כי סבלה מדיכאון לאחר הלידה של בנה הבכור, אנג'לו.

אדל. צילום מסך
כבר לא בדיכאון. אדל/צילום מסך

במקום השני נמצאת האמא הכי לוהטת באזור, בר רפאלי כמובן, שנפלה קורבן לשיימינג לאחר שאורטל בן דיין, ההיא מהאח הגדול, סיפרה שעלתה למונית ובמהלך הנסיעה סיפר לה הנהג כי הגברת רפאלי עלתה למונית, התעלמה ממנו לאורך כל הנסיעה וכשהעז להעיר לה על כך – היא ענתה לו "למה מי אתה שאני אגיד לך שלום?", כך לפחות לפי טענתה של בן דיין שקינחה ואמרה שבר בן אדם דוחה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
היה או לא היה? בר ואורטל/מערכת וואלה!, צילום מסך

יאללה, הגענו למקום הראשון שם נמצא מפגש פסגה שגם בקמפ דיוויד לא ראו, זאת לאחר הזוג המלכותי (לשעבר, לשעבר), אייל גולן ואילנית לוי, שהגיעו עם בנם ליאם לירושלים בשביל לחגוג לו בר מצווה. אגב, גם אלירז שדה ורוסלנה רודינה היו שם.

מה דעתכם על האיחוד? רכלו לנו בפייסבוק

אייל גולן. ניר פקין
קולולו. אייל גולן וליאם/ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully