וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מריה קארי והארוס נפרדו

27.10.2016 / 10:22

חמישה חודשים אחרי שהציע לה נישואים, החליט ג'יימס פאקר, הארוס של מריה קארי, שנמאס לו והחליט לזרוק אותה מכל המדרגות. הסיבה: "היא מבזבזת יותר מדי כסף". אל דאגה, הוא השאיר לה את טבעת האירוסים. וואלה! סלבס מתגלגלת

צלמים זמניים מורשים

צרות של עשירים: אחרי קצת יותר משנה של זוגיות וחמישה חודשי אירוסים, נראה שלג'יימס פאקר, הארוס של הזמרת מריה קארי, נמאס והוא החליט שעם כל הכבוד לגלאם ולכישרון - קארי היא לא האישה עבורו והוא החליט להיפרד ממנה, כך מספרים מקורבים לשניים.

רוצים עוד רכילות?
לא תאמינו! מי כוכבת הריאליטי שתתחרה ב'הכוכב הבא'?
מתאוששת: קים קרדשיאן מגיעה להופעה של קניה ווסט

מריה קארי. GettyImages
ביוש. מריה וג'יימס/GettyImages

על פי אותם חברים, שלרלרו את נפשם למדורי הרכילות מעבר לים, פאקר לא ממש אהב את העובדה שארוסתו מבזבזת כל כך הרבה כסף, בטח לא כשמדובר בכסף שלו. "זה נגמר", אישר מקורב למשפחה.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
מריה קארי. ספלאש
בביקור בישראל/ספלאש

אם לא די בעובדה שקארי בזבזה סכומים אסטרונומיים של כסף, נראה כי הארוס המיליארדר לא ממש אהב את העובדה שצוות טלוויזיה מלווה את אשתו לעתיד בכל צעד שלה. "לג'יימס היו לא מעט הסתייגויות בקשר לתכנית הריאליטי ולגבי העובדה שהיא הסכימה לחשוף בפני כל העולם את הקשר ביניהם", סיפר מקורב.

מריה קארי. GettyImages
הטבעת שנשארה./GettyImages

כזכור, קארי ופאקר הכירו לפני כשנתיים, ולאחר חמישה חודשים, בינואר האחרון - כרע פאקר ברך והציע לאהובתו נישואים. בהמשך, הם אף ביקרו בישראל ביחד עם ילדיה של קארי ונפגשו עם ראש הממשלה ורעייתו. כעת, כך מספרים החברים, הם החליטו להיפרד. אך אל דאגה, נראה כי פאקר הג'נטלמן החליט להשאיר לאקסית שלו את טבעת האירוסים. סכום של 10 מיליון דולר. בקטנה.

וואלה! סלבס עדיין שומרת את טבעת האירוסים שהכין לה בעלה לשעבר מלשונית של פחית קולה.

מה דעתכם: יחזרו או לא? רכלו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully