וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מועדים לשמחה: המפורסמים שעושים לוואלה! סלבס שמח כל השנה

24.10.2016 / 0:04

גם לוואלה! סלבס יש ימים יותר טובים ופחות טובים, אבל יש כמה מפורסמים שהיא אוהבת במיוחד, שדואגים שיהיה לה טוב על הלב כל השנה. לכבוד שמחת תורה, וואלה! סלבס אומרת תודה לכל אלה שהופכים את יומה למשעשע ומעניין יותר. חג שמח!

גל גדות

גל גדות בפאנל 75 שנה לוונדר וומן, כנס קומיק קון, סן דייגו, 2016. AP
גל גדות בפאנל 75 שנה לוונדר וומן, כנס קומיק קון, סן דייגו, 2016/AP

תמיד בהופעות נוצצות על השטיח האדום, מלאה בסטייל וגלאם, קוטפת שבחים מהמבקרים ומקבלת אהבה מהקהל - אין ספק שהנציגה הכי לוהטת שלנו בהוליווד עושה לוואלה! סלבס נחת כל השנה. רק תמשיכי ככה.

שימי תבורי ויהודית באומן

שימי תבורי. מור שאולי
שימי תבורי/מור שאולי

בימים סגריריים, כשאין לוואלה! סלבס אפילו פפראצי משעשע לרפואה, היא תמיד יכולה לבדוק מה חדש במערכת היחסים הכי סוערת על הפלנטה, ולהנות מקצת רכילות עסיסית. יהודית באומן ושימי תבורי לגמרי סיפקו השנה את הסחורה, וקינחו בחתונה נוצצת שנערכה בחודש שעבר, ולא השאירה אף אחד אדיש. וואלה! סלבס רוצה להגיד להם תודה ולבקש שבשנה הבאה אולי יביאו דור המשך בשבילה?

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

ג'סטין ביבר

ג'סטין ביבר. מערכת וואלה!
ג'סטין ביבר/מערכת וואלה!

אם מדובר בחברה חדשה וצעירה, תמונות עירום או סתם התקף זעם על המעריצים - וואלה! סלבס תמיד יכולה לסמוך על ג'סטין ביבר שיספק את הסחורה. הילד הרע של עולם הפופ רק הולך ומשתדרג עם השנים, וגורם לוואלה! סלבס להפוך לבליברית מן המניין בכל יום מחדש.

משפחת קרדשיאן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

תככים ומזימות, הופעות בלתי נשכחות על שטיחים אדומים ושוד אלים בפריז - משפחת קרדשיאן עובדת 24/7 בלנסות לשמח את וואלה! סלבס ודומותיה ברחבי העולם, ועל כך מגיעה להם נשיקה רטובה ממנה.

אביבית בר זוהר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

כנות מרשימה, תמונות סלפי פרובוקטיביות ולא מתנצלות, הרומן עם מריו בליוטלי שנגמר במשטרה או הלילה הפרוע עם ג'סטין ביבר - תמיד כיף עם אביבית בר זוהר. תבואי יותר.

איציק זוהר

איציק זוהר. ניר פקין
איציק זוהר/ניר פקין

לא מתנצל על כמות (או גילן) של הבחורות, לא מתעצל על השטיח האדום, לא מתבייש במטרוסקסואליות - איציק זוהר הוא פשוט כוכב זוהר בשמיים האפורים של הביצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully