וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסלבס חושפים: ממי הם צריכים לבקש סליחה

קים וייס

11.10.2016 / 12:25

רגע לפני יום כיפור, וואלה! סלבס יצאה לבדוק עם המפורסמים ממי הם צריכים לבקש סליחה? מי צריך לבקש מהם סליחה? ונזכרים בתאונת האופניים הראשונה שלהם. וואלה! סלבס לא שוכחת ולא סולחת

עידו שחם

רגע לפני שאתם עוטים על עצמכם בגדים לבנים, מתיישבים לארוחה מפסקת והולכים לבית הכנסת לבקש מהקדוש ברוך הוא שיסלח וימחל לכם על כל החטאים שלכם, כדאי שתיקחו דוגמא ממפורסמי ישראל, שהחליטו גם לבקש סליחה מהאנשים שפגעו בהם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ממי אתה צריך לבקש סליחה? יהודה/מערכת וואלה!, צילום מסך

"אני אגיד להם אחד אחד", אמר יהודה לוי ושמר על דיסקרטיות בכל הנוגע לאנשים שפגע בהם. בן אל תבורי לעומתו, הלך על שיטת 'הכל כלול' כשאמר, "אני חושב שכל מי שיצא לי לדבר איתו אי פעם, אני צריך לבקש ממנו סליחה", ממש כמו גיא זוארץ שאמר, "יש לי רשימה ארוכה, ואני אטפל בזה". איתי תורג'מן, לעומת זאת, ביקש סליחה מאמא שלו, וירדן הראל החליטה לבקש סליחה מבעלה, "על אין ספור דברים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צריכה לצום? ירדן/מערכת וואלה!, צילום מסך

ומי צריך לבקש מהם סליחה? זה כבר יותר קל. מיכל ינאי דורשת שהתינוק, בן החצי שנה, שלה יבקש סליחה שהוא מעיר אותה כל לילה, אסתי גינזבורג חושבת שאלו הטוקבקיסטים שצריכים לבקש סליחה על "כל הדברים הנחמדים שיש להם להגיד", ורק טיטי איינאו משאירה את זה חסוי, "מי שפגע בי כבר יודע".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מבקש סליחה מכולם. סטטיק ובן אל/מערכת וואלה!, צילום מסך

ואין כמו יום כיפור בשביל להיזכר בתאונות אופניים מביכות. כך סיפרה שי מיקה יפרח ששברה שתי שיניים קדמיות במהלך נסיעה על קורקינט חשמלי, זוארץ נזכר בניסיונות שלו לרכב על גלגלי עזר, בזמן שאצל לוי התאונה האחרונה הייתה לפני מספר חודשים בפסטיבל ברנינג מן, "קרסתי עם האופניים", הוא נזכר.

גם האופניים של וואלה! סלבס קרסו לאחר שהיא ניסתה לעלות עליהם.

ממי אתם צריכים לבקש סליחה? רכלו לנו בפייסבוק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא עולה על אופניים. רוסלנה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully