וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: השערורייה שהסעירה את העולם

7.10.2016 / 0:00

זוג הלסביות שהתאהבו על המסך, הזוג ההוליוודי שהצליח לגשר על הפערים, לעומת הזוג המקומי שלא הצליח להגיע להבנות, זוג נוסף שהחליט לשבור את הכלים, וכמובן, השוד שהסעיר עולם שלם- כל הסיפורים שעשו לכם את השבוע. וואלה! סלבס רושמת בהקפה

מערכת וואלה!

הרשימה נפתחת עם מזל טוב לסמירה ווילי, המוכרת לכם כפוסי מ'כתום זה השחור החדש', שהתארסה, שימו לב, לכותבת הסדרה, לורן מורלי. ווילי, שבכלל הייתה נשואה לגבר, הבינה שהיא מאוהבת בכותבת הסדרה ועזבה את בעלה לטובת האהבה החדשה בחייה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חמודות./מערכת וואלה!, צילום מסך

קדימה למקום הרביעי, שם נמצא זוג שהאהבה הגדולה ביניהם הפכה לשנאה עצומה, בראד פיט ואנג'לינה ג'ולי כמובן, שלמרות הפערים – הצליחו להגיע להסדר בבית המשפט, שקובע כי הילדים ישארו במשמורת מלאה אצל ג'ולי.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
בראד פיט אנג'לינה ג'ולי. GettyImages
הגיעו להסכמה. אנג'לינה ובראד/GettyImages

במקום השלישי נמצא עוד זוג שכבר לא יאכלו ארוחת ערב רומנטית, אני מדבר כמובן על שיר אלמליח ואלרואי כהן, שהגיעו השבוע לבית המשפט על מנת לנסות שלום בית. אל תתלהבו, מדובר בסך הכל בתהליך של הרבנות, רגע לפני שהם מתגרשים.

שיר אלמליח + אלרואי כהן. ניר פקין
נפגש על מדרגות הרבנות. שיר ואלרואי/ניר פקין

אל המקום השני מגיעים צמד הזמרים בן אל וסטטיק שהגיעו להופעה בפסטיבל בחדרה, אלא שבמספר דקות אל תוך השיר הראשון, החליטו השניים להודות לקהל, לספר להם שהסאונד על הפנים ולא מאפשר להם להמשיך להופיע. נציגים של הצמד סיפרו שאחד המיקרופונים לא עבדו וכי איש הסאונד לא הסכים להחליף להם לאחד אחר.

סטטיק ובן אל – סתם. משה נחומוביץ',
שוברים את הכלים. סטטיק ובן אל/משה נחומוביץ'

הגענו למקום הראשון, שם נמצאת ה-שערורייה שהסעירה את הוליווד בואכה פריז. או בקיצור את כל העולם, כשמשטרה הגיעה לבית מלון בפריז רק בשביל למצוא את קים קרדשיאן כבולה באמבטיה שבחדרה לאחר שפורצים הגיעו לחדרה, שדדו אותה והשאירו אותה שם כבולה. מאוחר יותר, החלו לצוץ שמועות כי מדובר בתרגיל תקשורתי.

הרשימה. מערכת וואלה!
האישה, הטבעת ושומר הראש. קים/מערכת וואלה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully