וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארמי אוף לאברז יופיעו לראשונה עם עופר ניסים

2.10.2016 / 11:04

אחרי שעבד עם מדונה, מישל אובמה ואפילו הילרי קלינטון, מחר (ב') ישתף היוצר והמפיק המוזיקלי, עופר ניסים, פעולה עם הלהקה השוודית המפורסמת בקונצרט ענק תחת כיפת השמיים בראשון לציון. וואלה! סלבס מרימה

עופר ניסים. צילום: גיא דניאלי,
עבד עם כולם. עופר/צילום: גיא דניאלי

רבות וטובות נכתב על פועלו של אחד היוצרים והמפיקים המוזיקליים הישראליים הכי מפורסמים בעולם, עופר ניסים. אחרי הכל, מתי בפעם האחרונה שמעתם על ישראלי שעובד באופן ישיר עם מדונה, מישל אובמה ואפילו המועמדת לנשיאות, הילרי קלינטון?

הפעם, היוצר המחונן כובש עוד פסגה, הפעם מכיוון אחר ומפתיע, כשהוא יארח בישראל את הלהקה השוודית המפורסמת 'army of lovers', בקונצרט ענק שייערך מחר (ב') על ידי איש חיי הלילה והמפיק, שמעון שירזי וחברת 'זאפה' בלייב אמפי בראשון לציון.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בקרוב על הבמה/מערכת וואלה!, צילום מסך

עבור הלהקה, מדובר בפעם השנייה שהם מתארחים בישראל, אלא שהפעם מדובר בשיתוף פעולה של הלהקה עם הדי ג'י שהכינו הופעה מיוחדת שתכלול גם את הזמרת מאיה סימן טוב והשחקן אילן פלד, שעבדו גם הם לא מעט עם ניסים.

כזכור, ללהקה קשר מיוחד עם ישראל, כאשר בעבר הוציאו שיר בשם israelism, שזכה מצד אחד לביקורת קשה בעקבות הטענה שהוא לועג ליהודים, אך עם זאת זכה להצלחה רבה בישראל. לפני כשנה, חבר הלהקה, ז'אן פייר ברדה, אף עשה עלייה לישראל.

וואלה! סלבס כבר קנתה כרטיס אבל קיבלה הודעה שהמקום קטן מדי בכדי להכיל אותה.

מה דעתכם על שיתוף הפעולה? רכלו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully