וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: בראנג'לינה מוציאים החוצה את הכביסה המלוכלכת

23.9.2016 / 7:00

השבוע האחרון היה שבוע מאוד סוער בקרב הזוגות הלוהטים בארץ ובעיקר בעולם, כך שלא מעט זוגות החליטו לסיים את היחסים שלהם ולהמשיך הלאה. וואלה! סלבס נפרדת

ShutterStock

מדי שבוע, אדם סרור מציג בפניכם את חמשת האירועים הכי מעניינים, מדוברים, שווים, וכמובן הכי שערורייתיים - בשמה של וואלה! סלבס, כמובן. מוכנים לסיכום צהוב ונוצץ?


את הרשימה פותח גל של פרידות סוערות, כשמצד אחד הפרידה של עומר קינן וטום קשתי, אחרי שלושה חודשים של זוגיות , ומהצד השני עידו מוסרי והחברה אלה רוזנצוויג שהחליטו אחרי כשנתיים שהם כנראה לא יצעדו יחד לחופה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ביוש. טום ועומר/מערכת וואלה!, צילום מסך

במקום הרביעי, עדיין בענייני פרידות כי גם ג'סטין ביבר החליט להיפרד מהחברה סופיה ריצ'י. כזכור, הזוגיות של השניים יצרה לא מעט הדים לאחר שהמעריצים לא התלהבו מהחברה החדשה, מה שגרם לג'סטין לפתוח עליהם פה, מה שגרם לאקסית סלינה גומז לפתוח עליו ג'ורה, מה שגרם לו לסגור את חשבון האינסטגרם שלו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
היה נעים. ג'סטין וסופיה/מערכת וואלה!, צילום מסך

במקום השלישי נמצאת פרידה נוספת שתיגמר בבית המשפט כי רותם כהן והסוכן לשעבר, אופיר חיים, לא הצליחו להגיע לפשרה במסגרת הסכסוך הכספי שפרץ ביניהם – מה שאומר שבקרוב מאוד כהן יזמר את הצד שלו בפרשה מול השופט.

אופיר חיים. אופיר חיים, באדיבות המצולמים
כבר לא. רותם ואופיר/באדיבות המצולמים, אופיר חיים

במקום השני נמצאת פרידה קצת שונה, כי קורל סימנוביץ' והחבר הכדורגלן, סרג'י רוברטו, החליטו לעלות שלב ביחסים ועוברים לגור ביחד, כך שקורל עזבה לאחרונה את הארץ ועברה לגור בברצלונה.

קורל סימנוביץ'. אינסטגרם, צילום מסך
חמודים. קורל וסרג'י/צילום מסך, אינסטגרם

ובמקום הראשון, שם, כמה לא מפתיע – עוד פרידה, הפעם אחת שמרעידה את העולם כולו, בכל זאת לא בכל יום אתם שומעים שהפאוור קאפל מספר אחת של הוליווד מחליט להתגרש. אני מדבר כמובן, על בראד פיט ואנג'לינה ג'ולי שאחרי 12 שנות נישואים ושישה ילדים – החליטו לשים סוף לסיפור.

בראד פיט אנג'לינה ג'ולי הפניית מגזין. ShutterStock
נפרדנו כך. אנג'לינה ובראד/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully