וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כאן גרו בכיף: הבתים השווים של אג'לינה ג'ולי ובראד פיט

לוס אנג'לס, מליבו, ניו אורלינס וכמובן לב ניו יורק - לזוג הכי נוצץ בהוליווד היו אחוזות מרשימות שבהן בילו עם ששת הילדים. מה יעלה בגורל אלו, כשבני הזוג מפרקים את החבילה?

עריכה: עמרי וייס

חלפה כמעט שנה מאז הזוג הנוצץ של התעשייה ההוליוודית רכש את הנכס הזה שבטורקיה. בנובמבר 2015 בראד פיט ואנג'לינה ג'ולי התחדשו בבית חלומי השוכן על החוף הטורקי. זה קרה אחרי שבני הזוג וילדיהם בילו במחוז איזמיר והתאהבו בסביבה ובמזג האוויר. הבית כולל שבעה חדרי שינה גדולים במיוחד שהזאטוטים יוכלו להשתולל ולרוץ ביניהם, בריכת שחייה וחדר כושר, כשאת כל זה אורזת מערכת של אבטחה מהיקרות בעולם. הנכס עלה לדיירים 1.7 מיליון לירות שטרלינג. מעניין מי יקח את הנכס עכשיו כשהזוג מתפצל. או לחילופין כמה הוא יעלה לאור היוקרה שזכה לה במהלך השנה שחלפה.

הבית החדש של אנג'לינה ג'ולי ובראד פיט בטורקיה. ספלאש
הבית בטורקיה שנרכש רק לפני שנה/ספלאש

באותה השנה שבה נרכש הבית בטורקיה, נמכר נכס אחר של פיט וג'ולי. מדובר באחד הבתים המפורסמים של בני הזוג השוכן בניו אורלינס - אחוזה היסטורית שנבנתה ב-1830. פיט רכש אותה תמורת 3.7 מיליון דולרים לפני כשמונה שנים וביקש בתמורה 6.5 מיליון דולר. למה? כי זה בראד פיט ובזמנו היה נשוי לאחת הנשים היפות והמוכשרות בעולם - אז מותר לו. בנוסף, פיט טרח לשפץ את הנכס האמור, בו בילה עם ששת הילדים שעות לא מבוטלות עת סייע לשיקום האזור אחרי "קתרינה", סופת ההוריקן המפורסמת שמחקה אזורים עצומים באזור. פיט כידוע, אחראי על תרומתם של 100 בתים ידידותיים לניצולים, שאיבדו את בתיהם באותה סופה איומה וטרגית.

מבחוץ, לא היה סיכוי לנחש שמדובר בביתם של בני הזוג המלכותי. יש לו אמנם פסאדה מושקעת ובמרפסת מתנוסס דגל ארצות הברית, אך הוא שוכן על הרחוב, כמו טאון האוס ניו יורקי. אין גדר שמפרידה בינו לעוברי האורח על הרחוב וגם לא שערי אבטחה עצומים (כמו שיש בבית הטורקי). הבית משתרע על פני שלוש קומות. יש בו שמונה חדרי שינה מרווחים ביניהם, סוויטת הורים מפוארת, חמישה חדרי רחצה וחצר פנימית גדולה שמובילה לבית אורחים המונה שני חדרי שינה. השכנים אגב, ידעו טוב מאוד מי הכוכבים שגרים בסביבה. על אחד הקירות הסמוכים לבית מככבת כתובת גרפיטי המביעה את האהבה של המקומיים לג'ולי.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
הבית של אנג'לינה ג'ולי ובראד פיט בניו אורלינס עומד למכירה. ספלאש, AP
פיט בימים טובים יותר על המרפסת בביתם שבניו אורלינס/AP, ספלאש

תאמינו או לא, גם לפיט וג'ולי היו צעדים ראשונים ביחסים כמו כל בני זוג מן המניין. לפיט, היו כמה בתים משלו עוד לפני הנישואים עם אניסטון וג'ולי, הסכימה לעבור לגור איתו בהם כשעוד היו לה פרפרים בבטן. כך למשל הבית בשכונת לוס פליז שבלוס אנג'לס שנרכש ב-1994 על ידי פיט, שימש את בני הזוג הרבה שנים. לימים כשנולדו הילדים, המשפחה המורחבת אהבה לבלות בבית הזה בשל גודלו המרווח (500 מ"ר) והבריכה המפנקת שבחצר. הבית נרכש תמורת 1.7 מיליון דולרים לפני 22 שנים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הבית שנרכש לפני 22 שנים שימש את כל המשפחה שגדלה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ב-2007 בני הזוג רכשו דירה במגדלי וולדורף אסטוריה שבניו יורק, הצמודים למלון המפורסם השוכן בתפוח הגדול. הדירה שירתה את הכוכבים מספר פעמים בשנה עת הגיעו לפגישות עבודה בעיר, או סתם התחשק להם על בילוי עירוני - מה שלא קרה בתדירות גבוהה. האבטחה הכבדה שהייתה כרוכה במגורים האמורים בלב מנהטן, העיבה לא מעט על השנים שמסביב.

הדירה של בראד פיט ואנג'לינה ג'ולי במלון וולדורף אסטוריה. ShutterStock
דירה בלב התפוח ששירתה את בני הזוג עת נחתו באזור לבילוי עירוני/ShutterStock

כשפיט וג'ולי רק החלו לצאת, הפפראצי היו המומים אך בד בבד גם מאושרים מהבשורה. זאת הייתה התקופה שבה פיט רכש את הבית הזה ששוכן במליבו. את הלילות הראשונים של בני הזוג ביחד הם העבירו בבית הזה, שיחסית היה רחוק מלב ההמולה. מדובר במבנה בעל סגנון אדריכלי מודרניסטי, עם הרבה ויטרינות זכוכית גדולות וקווים ישרים. הבית מורכב משני מבנים. לראשי יש ארבעה חדרי שינה וארבעה חדרי רחצה, מטבח שף גדול וריצוף שעשוי במבוק.יש גם גישה פרטית ומגודרת לחוף הסמוך, שהעניקה למשפחה המסוקרת פרטיות. מספר שנים מאוחר יותר, אלן דג'נרס ובת הזוג פורשיה דה רוסי התאהבו בבית והציעו לפיט וג'ולי מחיר שלא היה ניתן לסרב לו - 12 מיליון דולרים. נמכר!

הבית של אנג'לינה ג'ולי ובראד פיט במליבו. ספלאש
הבית במליבו שעבר לידי אלן דג'נרס ופורשיה דה רוסי/ספלאש
הבית של אנג'לינה ג'ולי ובראד פיט במליבו. ספלאש
כאן בילו השניים את הלילות הראשונים יחד/ספלאש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully