וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממזרה חסרת כבוד: אנג'לינה ג'ולי אשמה בפרידה מבראד פיט

20.9.2016 / 19:26

היא גרמה לו לעשות סרטים מדכאים, להזניח את עצמו, אספה ילדים לא שלה ומצטיירת כמרשעת באופן כללי. אנג'לינה ג'ולי הוציאה סוף סוף את בראד פיט מעבדות לחירות ואביעד קדרון חוגג. אוקיי, גם ג'ניפר אניסטון

אנג'לינה ג'ולי ובראד פיט/צילום וידאו: Splashnews
seperator
psychedelic psycho girl interrupted jolie lisa rowe

הפרידה הזו היתה יותר ידועה מראש מסופו של "טיטאניק". בראנג'לינה למדו על בשרם את מה שהארי וג'וסלין גילו בתחילת העונה השלישית של "מאהבות" הטראשית ואת מה שיודה ונינט הפנימו לפני שלוש שנים: מערכת יחסים שנוצרת כתוצאה מבגידה אף פעם לא מחזיקה מעמד. הו, כמה סיפוק לבטח חשה ג'ניפר אניסטון כשקראה את הדיווח על הפרידה. סביר להניח שממש הלילה היא תיכנס להיריון מג'סטין ת'רו. הרי ברור שהפולסא דנורא שג'ולי הטילה על השחלות שלה כבר בעת ששכבה עם פיט מאחורי גבה גרמה לאניסטון שלא להביא ילדים לעולם במהלך השנים. הביציות של אניסטון שמרו עצמן לפיט ולא הבינו מה קורה מחוץ לגוף. מסכנות כאלה.

אם תשאלו אותי, ומישהו שאל אותי - אחרת לא הייתי כותב את הטקסט הזה, אנג'לינה אשמה. אין בכלל ספק שהיא אשמה. מספיק לבחון את המראה החיצוני של פיט לפני שנלכד על ידי ג'ולי ולהשוות אותו ללוק המוזנח שטיפח לאורך העשור האחרון. ככל הנראה במצוותה של ג'ולי שנדלקת מכל הקטע של פליטים ואנשים במצוקה. למען השם, מדובר באישה שמיוזמתה גילמה דמות של מכשפה ואף התגאתה בתפקיד ("מליפיסנט"). ופיט? לפני שהפך לעבד הנרצע של ג'ולי, פיט גילם ערפד טוב לב, גיבור יווני ובלש אמיץ. מאז שהשניים החלו לטפח מערכת יחסים רומנטית, פיט גילם בעל עבדים, אדם שנולד זקן והופך לתינוק וסוכן או"ם שגורם לזומבים להשתלט על ירושלים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
בראד פיט 2001, גיל 50. GettyImages
בראד פיט: לפני ג'ולי ואחריה/GettyImages

ובכלל, החוצפה של ג'ולי לטעון שפיט לא מסוגל לטפל בששת ילדיהם. די בטוח שאם שילה ג'ולי-פיט הצעירה היתה גדלה רק עם אביה, היא לא היתה מתלבשת רק בבגדי בנים ואל תגרמו לי לדבר על אמה של זוהרה האתיופית שהיתה "מתה" בזמן שג'ולי אימצה את בתה, הופיעה לאחר מכן ואז נעלמה שוב. המסקנה פשוטה: ג'ולי רצתה ילדה, ג'ולי לקחה ילדה. בכל מדינה אחרת היו מעמידים אותה לדין, אבל ג'ולי אף פעם לא משלמת על העבירות שלה. כאשה שעברה כריתת שד כפולה, חצוצרות ושחלות - לדרוש משמורת פיזית בלעדית על ששה ילדים זה קצת, איך נאמר את זה, חסר אחריות, אבל לגמרי תואם לאופייה של ג'ולי. מה יקרה אם תחלה בסרטן? למה לא לחלוק משמורת? זה לא שפיט התעלל בילדים. מנגד, מדובר באשה שמבקרת במחנה פליטים בירדן אבל לא טורחת לחצות את הגבול לישראל כדי לדהור במצדה. מה קרה? החול הישראלי לא טוב לה? למה היא לא לומדת מאבא ג'ון ווייט, ציוני ידוע?

האפיפיור פרנציסקוס והשחקנית אנג'לינה ג'ולי נפגשים בוותיקן, ינואר 2015. רויטרס
צדיקה וטוב לה. רק לה. ג'ולי והאפיפיור פרנציסקוס/רויטרס

קשה שלא לחשוב שג'ולי ידעה כל הזמן מראש כיצד הסיפור שלה ושל פיט יסתיים. ככלות הכל, אחרי שנים של בימוי סרטים שמדכאים את הנשמה כמו "לא נשבר", רק בשנה שעברה כיכבו השניים בסרט המדכא "ליד הים" שג'ולי כתבה וביימה. במה הסרט עוסק, שאלתם? אה, בבני זוג שמערכת היחסים שלהם מתפרקת לאיטה. אין מנוס מלהכיר בעובדות: פיט טוב הלב היה פיון קטן במזימתה הנוראית של ג'ולי להפוך לאחת הנשים המעיקות ביותר במאה ה-21. הערב הזה כולנו ג'ניפר אניסטון. או מריון קוטיאר.

excited yay jennifer aniston rachel rachel green

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully