וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: השבוע שבו הכוכבים עשו בלגן בישראל

16.9.2016 / 0:00

כוכבי הריאליטי שנפרדו וממשיכים לשדר עסקים כרגיל, החתונה הכי מסוקרת של השנה, ההוליוודית שמצפה לבייבי שני, השורדת שנפרדה מהחבר העשיר וכמובן, המפורסמים הבינלאומיים שהגיעו לישראל - כל האירועים שעשו לכם את השבוע האחרון. וואלה! סלבס רושמת בהקפה

מערכת וואלה!

מדי שבוע, אדם סרור מציג בפניכם את חמשת האירועים הכי מעניינים, מדוברים, שווים, וכמובן הכי שערורייתיים - בשמה של וואלה! סלבס, כמובן. מוכנים לסיכום צהוב ונוצץ?

את הרשימה פותחים הספק זוג ספק פרודים, שחר כספי ויהודה יצחקוב, שעדיין לא החליטו מה קורה במערכת היחסים שלהם, כך שלא מעט חברים מספרים שהם בכלל נפרדו אבל ממשיכים לשדר עסקים כרגיל.

דורון מטלון. שלומי צ'יקוני, מערכת וואלה! NEWS
ביוש. שחר ויהודה/מערכת וואלה! NEWS, שלומי צ'יקוני

בואו נמשיך למקום הרביעי, שם נמצא עוד זוג שמתח את 15 דקות התהילה ל15 שעות, שימי תבורי ויהודית באומן כמובן, שהפכו את החתונה שלהם לקרקס יחסי ציבור והצליחו לקבל סיקור תקשורתי יותר מזה שקיבלה בר רפאלי ביום החתונה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
שימי תבורי. מור שאולי
שיהיה במזל! שימי ויהודית/מור שאולי

הגענו כבר למקום השלישי, שם נמצאת הכוכבת ההוליוודית הכי ישראלית שיש, נטלי פורטמן, שהפציעה על השטיח האדום בפסטיבל הסרטים של ונציה כשהיא חושפת בטן הריונית בשמלה לבנה.

נטלי פורטמן. GettyImages
בייבי בום. נטלי/GettyImages

במקום השני נמצאת דיווה אחרת, השורדת אירית רחמים, שלא שרדה את הזוגיות האחרונה שלה והחליטה להיפרד מבן זוגה, איש העסקים עמוס לוזון.

חתונה ברק יצחקי. ניר פקין
רווקה לוהטת. אירית/ניר פקין

והנה, הגענו למקום הראשון, שם נמצאת הרכבת האווירית של הכוכבים הבינלאומים שהגיעו לישראל, אני מדבר כמובן על אדם למברט ולהקת קווין, ריקי מרטין וההרכב מייג'ור לייזר, שהופיעו בישראל יום אחר יום וגרמו ללא מעט עניין בקרב הציבור הישראלי.

הרשימה. מערכת וואלה!
וידה לוקה! ריקי/מערכת וואלה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully