וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשימה לא הושלמה: שחר כספי ויהודה יצחקוב נפרדו

12.9.2016 / 0:03

הם הכירו בתכנית ריאליטי, שרדו, התאהבו ויצאו בהצהרות אהבה מוגזמות. אממה, עכשיו נודע לוואלה! סלבס כי הזוג לא מצליח להחליט אם הם און או אוף. וואלה! סלבס במשימת הדחה

כמעט בכל תכנית ריאליטי הצופים זוכים לראות זוגות מאוהבים ובעיקר זוגות מתאהבים תוך כדי התכנית, רובם אף יוצאים בהצהרות אהבה, כי מה לעשות, שם, הרחק מכולם - הכל נראה מבטיח ואמיתי. אלא שאז המצלמות נכבות וכולם חוזרים לחיים האמיתיים. והזוגות? חלקם מגלים שאותם אנשים שבהם התאהבו - הם לא מי שהם חשבו שהם.

לעוד סיפורי סלבס
בדרך לקאמבק? טיילור סוויפט במחווה לאקס בשבוע האופנה
לא שרדו: אירית רחמים ועמוס לוזון נפרדו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אמן תחליטו. יהודה ושחר/מערכת וואלה!, צילום מסך

זה קרה לטובים ביותר, החל ממונדה ואדריאנו דרך טום ואדל, ועד קותי ויאנה. אז תודו שאתם לא מופתעים שהתסריט חזר גם במקרה של כוכבי 'המשימה: אמזונס' שהבינו שזה לא עובד ביניהם.

כוכבי הריאליטי החדשים בתעשייה, שחר כספי ויהודה יצחקוב, התאהבו בתוכנית ואף סומנו כמתמודדים חזקים שהצליחו לשרוד על המסך. אממה, בישראל, מסתמן שהשניים לא שורדים את מערכת היחסים הקצרצרה שלהם.

יהודה יצחקוב שחר כספי. ניר פקין
יום כן יום לא. יהודה וכספי/ניר פקין

לפי מקורבים לשניים, זה כבר זמן מה שהשניים מנהלים זוגיות של פעם כן ופעם לא, רבים ובעיקר מבלבלים את עצמם. חבר קרוב של השניים סיפר כי נכון לתקופה האחרונה - הם פרודים. אז נכון שראו אותם יד ביד בחתונה של דורון מטלון, אבל איך לומר, לא כל מה שנוצץ הוא זהב. "הם משדרים עסקים כרגיל רק בשביל להישאר מעניינים", סיפר מקורב, "הם רוצים למשוך את דקות התהילה כמה שיותר ויודעים שביחד, זה עובד יותר טוב".

שחר כספי הכחישה את הפרטים ומסרה בתגובה: "את מחדשת לי על הזוגיות של עצמי".

וואלה! סלבס נפרדת כל הזמן מהדיאטנית שלה בכל יום חמישי ובראשון חוזרת חלילה.

האם לדעתכם הפרידה הזאת סופית? דברו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully