וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלדים בארון: 5 עובדות שלא ידעתם על טום הידלסטון

10.9.2016 / 0:06

מדי שבוע וואלה! סלבס פותחת את הארון של אדם מפורסם לרגל יום הולדתו, ומוציאה משם סודות אפלים ועובדות שלא ידעתם - או סתם כאלה שהעדפתם להדחיק. וואלה! סלבס מוציאה לאור

# עוד לפני שהפך לשחקן בית של מרוול, כוכב ב'נוקמים', והאקס המדובר בשבוע האחרון של טיילור סוויפט, טום הידלסטון למד בפנימייה הכי נחשבת בבריטניה הגדולה, פנימייה לבנים בלבד, ביחד עם הנסיך האמיתי, הנסיך ווילאם.

טום הידלסטון, הנוקמים. Cindy Ord, GettyImages
טום הידלסטון, הנוקמים/GettyImages, Cindy Ord

# אם בחורה תרצה למלא את החלל שטיילור השאירה אחריה, אז שתתחיל לשנן את שייקפסיר, טום הוא מעריץ מושבע של המחזאי הידוע, בעבר שיחק על במות תאטרון שונות כשהוא מדקלם ציטוטים נבחרים מהמחזות המיתולוגים של ויליאם.

כריס המסוורת וטום הידלסטון. אליזבת וילה, GettyImages
כריס המסוורת וטום הידלסטון/GettyImages, אליזבת וילה

# חוץ מלהיות גיבור על בסרטיו השונים, לטום יש כישרונות רבים וטובים לא פחות. למשל: הוא זמר ממש טוב, הוא מנגן על מספר כלי נגינה, גיטרה, כינור, פסנתר, תופים, עוד, וחצוצרה. אבל הכישרון הכי טוב זה שהוא רקדן מצוין, כך כבש את ליבה של סוויפט כשנפגשו לראשונה בערב המט גאלה המפורסם.

טום הידלסטון, הנוקמים. imdb
טום הידלסטון, הנוקמים/imdb

# טום הוא מסוג השחקנים שמתמסר לתפקיד כל כך חזק, שבסרט שלו 'תור' , הוא הסכים לכך שכריס המסוורת יתן לו אגרוף ישר לפנים, כחלק מסצנה שצולמה לסרט. וואו, זאת מסירות אמיתית!

# טוב הוא די מושלם, כי גם אחרי הדברים הנפאלים שהוא עושה, הוא פעיל בארגון יוניסף, הוא טס לגאנה לתמוך במשפחות עניות, הוא שיתף בבלוג את כל מה שחווה שם, בנוסף הוא פמיניסט גאה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully