וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עקוב אחריי: יהודה לוי ושלומית מלכה מרטיבים שפתיים

6.9.2016 / 10:47

הזוג המלכותי נסע עד לנבדה בשביל להפגין אהבה, בזמן שמלכת הילדים והארוס שלה עשו את זה בפריז. לעומתם העיתונאית והתסריטאי חגגו שש שנים בתל אביב, בזמן שכוכבת הריאליטי איחלה לכולם לילה טוב. ורק הזמרת הבינלאומית טוענת שנשארה אותו דבר. וואלה! סלבס נותנת בלייק

אם גם אתם מכורים לפיד האינסטגרם שלכם והאצבעות שלכם לא מפסיקות ללחוץ על כפתור הלייק (עד שימציאו את הדיסלייק!) - הגעתם למקום הנכון, כי וואלה! סלבס החליטה לקבץ עבורכם את התמונות הכי לוהטות בפיד של המפורסמים.

אז מה היה? נראה שהיום הזה הוא בעיקר בסימן זוגיות, אחרת איך תסבירו את העובדה ששלושה זוגות החליטו לפרסם תמונה שכולה אהבה. הזוג הכי הורס במדינת ישראל, יהודה לוי ושלומית מלכה, מוכיחים שהם גם הכי יפים מעבר לים ומעלים תמונה מפסטיבל הברנינג מן, בו הם חוגגים. גם דנה פרידר ודין שטרן חוגגים אהבה, הפעם בעיר הכי רומנטית בעולם, ורק דנה ספקטור ורן שריג חוגגים מול המראה בבית 6 שנות זוגיות, תוך שהם דואגים לבשר לכל הצקצקנים שהם יכולים לאכול את הכובע שלהם.

מה עוד עבר על המפורסמים ברשתות החברתיות? עומר קינן איחלה לעוקבים שלה לילה טוב וחלומות מתוקים עם תמונה שבהחלט תאפשר להם לחלום ומיילי סיירוס מפרסמת תמונת ילדות שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully