וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הילד מאוהב: אלי פיניש מציג את החברה החדשה

22.8.2016 / 12:38

אלי פיניש ידוע כבחור דיסקרטי בכל הנוגע לחייו האישיים ולמערכות היחסים שלו, אך את בת הזוג החדשה הוא מציג בגאווה בחשבון האינסטגרם שלו, ואף מציין שמדובר באהבת ליבו. אז מי היא בת המזל? כמה שנים מפרידות ביניהם? ועד כמה היא דומה לדנה פרידר? וואלה! סלבס ריבאונד

נראה שאחרי שהאקסית המיתולוגית שלו, דנה פרידר, אמרה איי דו להצעת הנישואים של איש העסקים דין שטרן, אלי פיניש הבין שהוא לא יכול להישאר מאחור והתחיל להחזיר מלחמה. אחרת איך תסביר אות התמונה הכל כך לא אופיינית שהוא העלה לחשבון האינסטגרם שלו עם בת הזוג החדשה?

לעוד סיפורי סלבס:
בשעה טובה: קובי אפללו התחתן עם בת זוגו אמילי
נדב גדג' מסולק ממועדון לילה על ידי שומרים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כינה אותה 'אהובת ליבי'. פיניש והחברה שלי/מערכת וואלה!, צילום מסך

אז עם או בלי קשר לפרידר (למרות הדמיון הפיזי הבולט בין השתיים), פיניש מצהיר היום קבל עם ועוקבים באינסטוש: אני מאוהב. בת המזל היא שלי לביא, מדריכת גלישה בת 25. השניים הכירו בין הגלים, הודות לעובדה ששניהם פריקים של גלישה, בעיקר בחופים האקזוטיים של מכמורת.

אחרי שפיניש סיים את מערכת היחסים האחרונה שלו, עם בחורה העונה לשם רעות שדה, התחיל הרומן עם לביא, והשניים מתחזקים כבר מספר שבועות זוגיות נוצצת מתחת לרדאר. נראה שהפרש גילאים של 16 שנה, והעובדה כי פיניש הוא אבא לילד בן שבע, לא ממש משפיעים על האהבה המתלקחת של השניים, שברגעים אלה ממש נהנים מחופשה זוגית ראשונה במלדיביים. שיהיה בהצלחוש!

וואלה! סלבס התחילה מערכת יחסים עם הגנן הלטיני חוליו, שמטפל בגינת האחוזה בה היא גרה. ואז היא התעוררה.

מה אתם אומרים על הזוגיות החדשה של אלי פיניש? דברו בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • אלי פיניש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully