וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: ספורטאי העבר, סרטוני הסקס והאקסית

18.8.2016 / 17:00

החיילת שנעצרה בעקבות סמים שנמצאו בביתה, אביה של הטופמודל שנעצר בעקבות עימות עם שוטרים, הזמר המפורסם שחטף מהמעריצים והאקסית, כוכבות הריאליטי שהסתכסכו וכמובן, כדורסלן העבר מככב בסרטוני סקס ומסתבך עם האקסית - כל האירועים של השבוע האחרון. וואלה! סלבס רושמת

מערכת וואלה!

מדי שבוע, אדם סרור מציג בפניכם את חמשת האירועים הכי מעניינים, מדוברים, שווים, וכמובן הכי שערורייתיים - בשמה של וואלה! סלבס, כמובן. מוכנים לסיכום צהוב ונוצץ?


את המצעד פותחת הזמרת, כוכבת הריאליטי, ענבל ביבי, שבביתה נתפסו סמים מסוג מריחואנה, זאת לאחר שהמשטרה הצבאית פשטה על ביתה בשעת בוקר מוקדמת.

ענבל ביבי. ניר פקין
שאכטה? ענבל/ניר פקין

נמשיך למקום הרביעי, עדיין בענייני מעצרים, כי רפי רפאלי, הלא הוא אביה של בר רפאלי, נעצר על ידי המשטרה לאחר שלטענתם תקף שוטרת שהגיעה לביתו בכדי לבקש ממנו להנמיך את המוזיקה. על פי המשטרה, רפאלי דחף את השוטרת ואף ניסה להימלט מהדלת האחורית של ביתו.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
בר רפאלי עם אבא שלה רפאל (רפי) רפאלי, אחרי האירוע של "ליברפול", אוגוסט 2010. GettyImages
לחיי משטרת ישראל! בר ורפי/GettyImages

הגענו כבר למקום השלישי, שם נמצא הסכסוך שהסעיר את הביצה העולמית, לאחר שג'סטין ביבר יצא נגד המעריצים שלו, שמצידם לא אהבו את הזוגיות החדשה שלו עם הבת של ליונל ריצ'י. הסיפור לא נגמר כאן, כי מי שיצאה לטובת המעריצים, היא לא אחרת מאשר האקסית המיתולוגית, סלינה גומז, שטענה כי הוא צריך להישאר נאמן למעריציו שבסך הכל אוהבים אותו. מאז הוא הספיק לסגור את חשבון האינטסגרם שלו כעונש, וסלינה? היא כבר התנצלה. בערך.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
התמונה והתגובות. ג'סטין והחברה/מערכת וואלה!, צילום מסך

יאללה, אנחנו כבר במקום השני, שם נמצא עוד סכסוך, הפעם מקומי, כי דנה זרמון החליטה להבריז ממסיבת הרווקות של קים אקפי בטענה שבן זוגה חולה ואף שלחה לה תמונה כהוכחה. אממה, כנראה שזרמון שכחה מהסיפור וכבר למחרת העלתה לסנאפצ'אט שלה תיעוד שלה רוקדת במסיבה. כן, עם בן זוגה החולה!

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יאללה בלגן! דנה וקים/מערכת וואלה!, צילום מסך

זהו, הגענו למקום הראשון, וגם שם, כמה צפוי, נמצא סכסוך – הפעם של הספורטאי לשעבר, גילי מוסינזון והאקסית שלו רתם איזק. שמעו סיפור: לפני מספר ימים החלו להסתובב ברשת סרטוני סקס של מוסינזון כשהוא באורגיה עם עוד 3 אנשים והשמועה התפשטה כמו אש בשדה קוצים. לא עברו 24 שעות ואיזק כתבה סטטוס על הפרשה, מוסינזון לא נשאר חייב וענה לה כשהוא חושף פרטים מחיי הזוגיות שלהם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אש! גילי ורתם/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully