וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדונה חוגגת יומולדת בקובה! לא תאמינו עם מי

17.8.2016 / 9:02

אחרי שכבר חגגה בכל דרך אפשרית, החליטה המלכה האם שאת יום הולדתה ה-58 היא תחגוג בצורה שקטה ואינטימית יותר. היעד הנבחר: קובה. אורח הכבוד? וואלה! סלבס איחוד משפחות

צילום מסך

יום הולדת בסגנון מארי אנטואנט, חגיגות בסגנון צועני - מדונה כבר ידעה את כולם ואירחה בהם את מיטב חבריה המפורסמים, זו אולי הסיבה שאת יום הולדתה ה-58, היא החליטה לחגוג בצניעות. ביחס אליה, כמובן.

לעוד סיפורי סלבס
ספורטאי העבר מציג: סרטוני סקס ברשת
בתיאבון, מאמי: עידן רייכל מנשנש בטרקלין

מדונה. דיילי מייל, ספק 500
יא נחמד פה. מדונה/ספק 500, דיילי מייל

בזמן שבקובה חגגו יום הולדת 90 לפידל קסטרו, החליטה המלכה האם לגנוב את ההצגה והגיעה להוואנה על מנת לחגוג את המאורע החשוב באמת - יום הולדתה, כמובן.

אז נכון, אמנם לא הייתה חגיגה עמוסת סלבס, אבל היי, לפחות הבן רוקו היה שם, ונראה שזה מספיק למלכת הפופ, שרק לאחרונה שמה עלה לכותרות בעקבות ריב משפחתי מכוער במסגרתו סירב רוקו להישמע להוראות בית המשפט ולחזור לבית אימו שבארצות הברית.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
מדונה. דיילי מייל, ספק 500
מסתתרת מהשמש. אסתר/ספק 500, דיילי מייל

בתמונות ובסרטונים שהתפרסמו, נראים השניים רוקדים ושמחים בחגיגה המאולתרת שנערכה באחד הפאבים המקומיים בעיר הבירה של קובה. מספר שעות לפני החגיגה, נתפסה אסתר מסתובבת ברחובות העיר עם של לבן וכובע שמכסה את כל פניה, אך זה לא עזר ואפילו צלמי הפפראצי בקובה הצליחו לזהות אותה.

מדונה. דיילי מייל, ספק 500
מאושרת איתו. מדונה והבן/ספק 500, דיילי מייל

כזכור, לאחרונה התנהל קרב משמורת מכוער בין מדונה לגרושה, גיא ריצ'י, במהלכו החליט הבן רוקו לקחת את הצד של אביו ולא חסך את מחשבותיו על אימו והאופן בו גידלה אותו. לבסוף, נעשה גישור בביתה של מדונה, בעזרתו של ריצ'י והשניים, כך נראה, השלימו ומאז נמצאים ביחסים מצוינים.

וואלה! סלבס רבה פעם עם אמא שלה, אבל אז היא נזכרה שאין לה כסף לקנות פיסטוקים.

מה דעתכם על האיחוד המרגש? רכלו בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • מדונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully