וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איבר המין ההוליוודי שהסעיר את הביצה

11.8.2016 / 0:00

יורש העצר של מלכת היופי במיל', הפרידה של הכדורגלן לשעבר, המכות שקיבלה נסיכת הטראש, הזוגיות הלא ברורה של הטופמודל והזמר המפורסם, וכמובן, איבר המין המדופלם של השחקן ההורס - כל האירועים שעשו לכם את השבוע. וואלה! סלבס רושמת בהקפה

מערכת וואלה!

מדי שבוע, אדם סרור מציג בפניכם את חמשת האירועים הכי מעניינים, מדוברים, שווים, וכמובן הכי שערורייתיים - בשמה של וואלה! סלבס, כמובן. מוכנים לסיכום צהוב ונוצץ?


את הרשימה אפשר לפתוח עם קולולו ומזל אחד גדול, זאת לאחר שהחסידה החליטה לבקר את סיון קליין ולהעניק לה ולבעלה ההורס בן בכור.

סיון קליין. אלירן אביטל
שיהיה במזל! סיון/אלירן אביטל

במקום הרביעי נמצא זוג שלא צלח את כל התהליך והביא לילד לעולם – איציק זוהר ובת הזוג שלו בחודשים האחרונים, ספיר יחזקאל, שהחליטו להיפרד. הסיבה: הגברת יחזקאל עוזבת את הארץ לתקופה לא קצרה למטרות ביזנס ופלז'ר.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
איציק זוהר. ניר פקין
ביוש. איציק וספיר/ניר פקין

קדימה למקום השלישי, שם נמצא ספק זוג ספק חברים, אני מדבר כמובן על דר זוזובסקי ואסף אבידן, שלמרות שהם מסתובבים ביחד לאחרונה ואף נצפו מחזיקים ידיים במסעדה – עדיין מכחישים את העובדה שהם זוג.

אסף אבידן, דר זוזובסקי. מערכת וואלה!
נתפסו על חם. דר ואסף/מערכת וואלה!

ובמקום השני, שם נמצאת האישה, הבלונד והטראש – לינדזי לוהן, שנפלה קורבן לאלימות על ידי בן זוגה הרוסי, איגור טראבסוב, לאחר שבין השניים התנהל ויכוח על הטלפון הסלולרי שלו. מלבד תיעודים ברשתות ובאתרי הרכילות, לא נגרם שום נזק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אוי ויי! לינדזי ואיגור/מערכת וואלה!, צילום מסך

ומי במקום הראשון? כמובן האיש, האופי והכלי ללא דופי. כן, אורלנדו בלום החליט לצאת לסיבוב על החסקה והעמיס איתו את קייטי פרי. בשלב מסוים, החום הכבד הכניע גם את הכוכב ההורס והחליט להוריד את בגד הים. ולא, לא הפריע לו שצלמי הפפראצי מתעדים כל רגע וכל סנטימטר.

מה הסיפור שהכי ריגש אתכם? רכלו לנו בפייסבוק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שוטי שוטי ספינתי. אורלנדו וקייטי/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully