וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות כתבה על שימי ויהודית: חיים אתגר מקבל איומים על חייו

3.8.2016 / 10:15

עוד כתבה על שימי תבורי ויהודית באומן שאמורה לעלות לכותרות מגיעה לבית משפט, בני הזוג מבקשים מבית המשפט לפסול את הכתבה, ואם זה לא מספיק הכתב חיים אתגר נתון תחת איומים. וואלה! סלבס חוששת

יח"צ - חד פעמי

לא הכל זוהר ונוצץ בעולם הבידור, וגם בתעשיה יש צדדים אפלים. לעיתים קורה שהצד המסוקר לא ממש מרוצה ממה שנכתב או מסופר עליו, אך האם יש כאלה שלוקחים את זה צעד אחד רחוק מדי?

לעוד סיפורי סלבס:
אחרי פחות משנה: אסף אטדגי ואשתו נפרדו
לא מבזבז זמן: מושיק רוט מאורס

חיים אתגר. איציק בירן, מערכת וואלה! NEWS
לא מפחד כלל .אתגר/מערכת וואלה! NEWS, איציק בירן

השבוע בתכנית 'אנשים', בכתבה עליה עבד חיים אתגר, הייתה אמורה לעלות כתבה על יהודית באומן ובעלה הטרי שימי תבורי, שחושפת פרטים חדשים על הזוגיות שמסעירה את המדינה. הזוג המאוהב לא היה מרוצה כלל מהדברים שנאמרו בכתבה, והחל לפעול כנגד שידורה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הזוג שמסרב לנוח. באומן ותבורי/מערכת וואלה!, צילום מסך

בשבועות האחרונים אתגר עבד על כתבת פרופיל על יהודית באומן, ששמה מסרב לרדת מהכותרות בחודשים האחרונים. למי ששכח יהודית באומן ושימי תבורי הפתיעו את הביצה כשהודיעו שהם נשואים ומאוהבים, למורת רוחם של ילדיו של תבורי, שיצאו כנגד הזוגיות הזו בכל דרך אפשרית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עושה את העבודה. אתגר/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחרי שבועות ארוכים שבהם אתגר עובד על כתבת התחקיר, מסתמן שיהודית ושימי אינם מעוניינים שהכתבה תתפרסם. נכון להיום יש צו איסור זמני בנוגע לשידור הכתבה, לפי בקשתם של הזוג תבורי - באומן, שביקש מבית המשפט לפסול את שידור התוכנית. מחר בבוקר יגיע בית המשפט להחלטה סופית בנוגע לפרסום התוכנית, ובשעה 11:30 יתקיים בבית המשפט המחוזי בתל אביב דיון על הסרת צו איסור פרסום שהוטל על כתבת פרופיל שצפויה להיות משודרת מחר (ה').

נטלי באומן + יהודית באומן. מערכת וואלה!
שוב אנחנו . יהודית ותבורי/מערכת וואלה!

מחר (ה') תשודר הכתבה המלאה בתוכנית 'אנשים', שם תושמע שיחת טלפון מאנונימי בה הוא מאיים מפורשות על חייו של אתגר: "אם אתה לא תרד מהאישה הזאת, תהיה לך בעיה איתי. תרד ממנה... מה ששמעת. כן, איום. הבנת? ומהיום תתחיל לפחד גם על החיים שלך ותסתכל אחורה כשאתה הולך ברחוב".

וואלה! סלבס חוששת לחייה רק אחרי שבלסה כל הלילה ביסלי גריל.

מה דעתכם על פרשת השבוע? רכלו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully