וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלדים בארון: 5 עובדות שלא ידעתם על מיק ג'אגר

30.7.2016 / 0:03

מדי שבוע וואלה! סלבס פותחת את הארון של אדם מפורסם לרגל יום הולדתו, ומוציאה משם סודות אפלים ועובדות שלא ידעתם - או סתם כאלה שהעדפתם להדחיק. וואלה! סלבס מוציאה לאור

מיק ג'אגר. סטיבן קליין,
חובב נשים מושבע. ג'אגר/סטיבן קליין

# מיק ג'אגר חוגג 73 שנות יום הולדת, הזמר יכול להיות כבר סבא רבא לעשרות נינים, אך המציאות היא שהזמר אבא ל- 7 ילדים מארבע נשים שונות, והוא מצפה לילד שמיני מבת זוגתו הצעירה (29).

# לפי הערכתו של מייק ג'אגר הוא שכב עם 4000 נשים, מה שיותר מפתיע בעובדה זו זה איך זה שעם כמות הנשים ברזומה של הזמר יש לו רק 7 ילדים. וואלה! סלבס ממתינה בסבלנות לילדים שטרם נחשפו!

הרולינג סטונס, רולינג סטונז, הרולינג סטונז, the rolling stones, מיק ג'אגר. AP
שלא תבלע את המיקרופון. ג'אגר/AP

# בנוסף לאהבתו העצומה לנשים, מיק ג'אגר מעולם לא הסתיר את העובדה שהוא נהנה גם מקיום מערכות יחסים עם גברים, ואחרי שנים של שמועות על יחסים בינו לבין דיוויד בואי המנוח, האקסית אנג'י סיפרה בביוגרפיה על חייה שהשמועות נכונות, ושפעם אפילו תפסה את השניים במיטה, והוסיפה "היי, זה היה בשנות השבעים".

#מיק ג'אגר היה אחראי לפרידה הראשונה והמאוד מתוקשרת בין בר רפאלי ועדי עזרא. עם עבר מלא בנשים היתכן שעדי פחד שמיק יכבוש את אהובתו, אם כן מי יודע אולי היום לא היינו מצפים לבייבי רפאלי הראשון.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
מיק ג'אג'ר. Dave Hogan, GettyImages
i'm sexy and i know it/GettyImages, Dave Hogan

# העובדה הבאה לא רק הצילה את מיק אלא גם את היסטוריית המוזיקה, בשנת 1969 ג'אגר הצליח לחמוק מרצח מתוכנן כלפיו על ידי כנופיית האופנוענים 'מלאכי הגיהנום' אחרי שהאשים אותם שכשלו באבטחת אירוע של הלהקה שם נרצח מעריץ של הלהקה


מה דעתכם על השלדים של מיק ג'אגר? רכלו בפייסבוק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שתישאר צעיר לנצח .ג'אגר/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • מיק ג'אגר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully