וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה מירי בוהדנה מסתובבת עם שומר ראש?

20.7.2016 / 9:22

המגישה והדוגמנית ההורסת החליטה שהיא לא לוקחת סיכונים, אז במקום לבטל יום צילום שהתקיים בירושלים, היא החליטה לבקש מההפקה שתספק לה מאבטח צמוד, שישמור עליה ממחבלים. וואלה! סלבס וויטני יוסטון

מירי בוהדנה על סט רויאלטי. שוקה כהן
מי ישמור עליי? מירי/שוקה כהן

דרישות של אמנים הם דבר של מה שבכך. אם תשאלו כל מפיק בארץ ובעולם, הוא ישמח לשפוך בפניכם את הדרישות ההזויות של המפורסמים השונים - ליידי גאגא דורשת שיגישו לה גבינה על מי קרח, מריה קארי צריכה עוזר אישי שיעזור לה להיפטר מהמסטיקים שהיא לועסת ומדונה דורשת חדר מיוחד לתופרת שלה.

מירי בוהדנה אסף גרניט. ניר פקין
אתה תשמור עליי? מירי ואסף/ניר פקין

ובישראל? נראה שכאן הדרישות והגינונים לא בשמיים, אחרי הכל, את המפורסמים שלכם אתם יכולים לראות במכולת השכונתית. קחו לדוגמא את מירי בוהדנה, אולי אחת הכוכבות היותר גדולות בתעשיית הבידור, שמצלמת בימים אלו את תכנית הריאליטי 'אוכל אוטו - משחקי שף'. מי שמכיר את המגישה, יודע שהיא אחת הטאלנטיות הנוחות לעבודה ולא מתנהגת כמו דיווה על הסט, כך שבמקום לדרוש חדר פרטי עם עוזרת אישית צמודה, היא בסך הכל ביקשה שומר ראש. מה?!

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
יום הולדת הדס מוזס. ניר פקין
אולי אתה תשמור עליי? מירי ובבו/ניר פקין

גורמים בהפקת התכנית 'פוד טראקס' ידעו לספר, כי בתחילת השבוע נערכו צילומים בירושלים. בוהדנה, שכנראה נורא חוששת מהמצב הביטחוני, פחדה להגיע לעיר הבירה. לאחר משא ומתן, הסכימה המגישה לקחת חלק בצילומים בתנאי שיצמידו לה שומר ראש. "היא מסתובבת בעיר, אנשים עוברים ואתה ביום צילום ולא שם לב מי מסביבך", סיפר מקורב, "אז הבקשה שלה די הגיונית. היא לא ביקשה אוכל מורכב או תנאים מיוחדים".

וואלה! סלבס ביקשה מהמאבטח בקניון שישמור לה על ארוחת הצהריים שלה.

מה דעתכם על הדרישה של מירי? רכלו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully