וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופרסטארית? סיה מחזרת אחרי דרייק. בטוויטר

18.7.2016 / 10:38

מלכת הפלייליסט לא נותנת לשתן לעלות לה לראש, וכשבא לה שיתוף פעולה עם גאון מוזיקלי אחר - היא פשוט כותבת לו את זה. מול כל העולם. וחותמת כמעריצה שרופה. וואלה! סלבס ללא בושה

ספלאש

כשאת מכונת להיטים משומנת היטב, ואחראית על להיטי ענק של זמרות כמו ביונסה וריהאנה, זה אך טבעי שזמרים ומפיקים מהטופ של תעשיית המוזיקה ידפקו על דלתך וירצו חלק מזה. הזמרת האוסטרלית סיה לא ממש נותנת לעניין הזה לעלות לה לראש, וכשבא לה לשתף פעולה עם אומן מסוים, היא פשוט פונה אליו, ולא באופן פרטי. תראו.

לעוד סיפורי סלבס:
שיר אלמליח מתחדשת בקמפיין יוקרתי
שלומית מלכה המנחה החדשה של 'דה וויס'

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מעריצה ש/רופה. הציוץ של סיה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אז למרות שהיא יכולה להשיג כל מספר טלפון של בכיר בתעשיית המוזיקה העולמית, סיה החליטה להשתמש בפלטפורמה יותר קלה, שלא לומר פומבית, כדי להשיג לעצמה את שיתוף הפעולה עליו היא חולמת בימים אלה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
סיה. GettyImages
ללא בושה. סיה/GettyImages

אז כנראה שהזמרת המסתתרת ניסתה לפנות לאנשיו של דרייק על מנת להציע להם שיתוף פעולה מוזיקלי, וכשהניסיון הזה לא צלח בדרכים המקובלות, הזמרת האוסטרלית לא התייאשה, והחליטה לפנות לראפר הקשוח בחשבון הטוויטר שלה: "היי דרייק, אני מנסה להשיג אותך. אני רוצה לעשות איתך משהו! אתה יכול לשלוח לי הודעה פרטית? תודה, המעריצה שלך, סיה".

וואלה! סלבס קנתה כרטיס לגולדן רינג להופעה של סיה בישראל, במטרה לתפוס שיערה מפיאתה של אהובתה הנצחית. רוצים גם אתם לראות את סיה? לחצו כאן.

  • עוד באותו נושא:
  • סיה
  • דרייק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully