וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרידה זה תמיד כואב: טיילור סוויפט והאקס קלווין הריס במלחמת טוויטר

14.7.2016 / 11:44

אחרי פרידה מאוד כואבת ומתוקשרת, נראה שהזוג מסרב להניח אחד לשני. מקורבים למלכת הפופ מספרים שהלהיט החדש של קלווין - הוא בעצם שלה, והיא זאת שכתבה אותו. הוא מנגד, לא נשאר חייב. וואלה! סלבס פותחת בחקירה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
על מה אתה מסתכל ?/מערכת וואלה!, צילום מסך

יכול להיות שקלווין האריס לא מתמודד יפה עם הריבאונד הכי מהיר בהיסטוריה של האקסית שלו? זה שבשבילו הגברת טיילור סוויפט זרקה אותו. ולא סתם, כי אם בהודעת טקסט עלובה, שהשאירה את ליבו מדמם באולפן ההקלטות שלו. אם לשפוט על פי הציוצים שלו אתמול בלילה – האריס קצת איבד את זה.

רוצים עוד רכילות?
מושיק רוט מנהל רומן טרנסאטלנטי
סקוט דיסיק מבלה ברחובות ירושלים

קלווין האריס. GettyImages
בימים יפים יותר./GettyImages

כפי שזכור, טיילור וקלווין ניהלו רומן מתוקשר מאוד שכלל הופעות על השטיח האדום יחד, אין ספור תמונות שלהם באינסטגרם, הצהרות אהבה ועוד כל מיני דברים דביקים. ממש כמו הזוגיות – גם הפרידה של השניים הצליחה לזעזע לא מעט אנשים בתעשיית הבידור המקומית, שלא לומר, בעיקר את הדי ג'יי המפורסם, אחרת איך תסבירו את ההתמוטטות העצבים שלו אתמול (ד') בערב?

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
טיילור סוויפט וקלווין האריס. אינסטגרם, צילום מסך
החליפה אותו באחר./צילום מסך, אינסטגרם

אתמול (ד'), החלו לרוץ שמועות בעמוד המעריצים של טיילור כי הלהיט "This is What You Came For,", בעצם נכתב על ידי טיילור בזמן שהזוג היו יחד. על פי הדיווחים, השניים החליטו שעדיף לא לגלות לעולם על שיתוף הפעולה שלהם כדי לא להאפיל על השיר, וסיכמו שישאירו את עניין זה בניהם. לפני הפרידה, קלווין אף התראיין לרדיו למטרת קידום השיר ונשאל אם יעבוד עם זוגתו (דאז טיילור) – התשובה הייתה כי הם טרם החליטו על כך. מקורבים מספרים כי הזמרת כל כך נעלבה שהוא לא סיפר את האמת ואף מציינים כי זו הייתה נקודת הרתיחה בזוגיות שלהם, ובעצם מה שהוביל לפרידה של השניים.

ראיין ריינולדס ובלייק לייבלי במסיבה של טיילור סוויפט. צילום מסך
קלווין מי?/צילום מסך

הDJ לא הסכים לשתוק אחרי רעידת האדמה התקשורתית סביב זכויות השיר ויצא במלחמה נגד טיילור בטוויטר הפרטי שלו, שם קרא לסוויפט להניח לו, ושבמקום להתעסק בשיר - שתתעסק באהבה החדשה שלה והוא לא הפסיק שם. מי שקמה להגנתו של קלווין היא לא אחרת מאשר היריבה המושבעת של סווויפט, עליה נכתב השיר 'BAD BLOOD' – קייט פרי. הזמרת כתבה בדף הטוויטר שלה "זמן הוא דובר האמת האולטימטיבי". אאוץ'!!

וואלה@ סלבס לא בוחרת צד, מעדיפה לאכול ג'אנק פוד בצד.

בצד של מי אתם מלכת הפופ או מלך הלהיטים? דברו בפייסבוק

קלווין האריס. טוויטר, צילום מסך
לא מצליח להתאושש./צילום מסך, טוויטר
קלווין האריס. טוויטר, צילום מסך
הגיע הזמן לשחרר ממי ./צילום מסך, טוויטר
קייטי פרי. טוויטר, צילום מסך
קייטי פרי קטנונית./צילום מסך, טוויטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully