וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: השבוע הקשה של כוכב 'המירוץ למיליון'

15.7.2016 / 0:02

הדוגמנית המושלמת שקיבלה קמפיין עולמי, הרומן הטרנס אטלנטי של השף המפורסם, הכוכב העולה שפיצץ ראיון, הכוכב ההוליוודי שנחת בישראל וכמובן, הטרגדיה של כוכב 'המירוץ למיליון' - כל האירועים שעשו לכם את השבוע האחרון. וואלה! סלבס רושמת בהקפה

צילום מסך

את הרשימה פותחת האישה היפה בישראל והחולשה הפרטית של וואלה! סלבס, הלא היא שלומית מלכה, שמוכיחה שוב ושוב שהיא ללא ספק הדבר הכי לוהט שידעה ישראל כשהיא קוטפת את הקמפיין הבינלאומי של ארמני אקסצ'יינג'.

שלומית מלכה. ריקרדו וימרקאטי,
הורסת! שלומית/ריקרדו וימרקאטי

יאללה למקום הרביעי, שם נמצא רומן טרנס אטלנטי. מצד אחד: שירן, ישראלית אלמונית שחיה במיאמי ועוסקת בנדל"ן. מצד שני: מושיק רוט, אחד השפים היותר מפורסמים במדינת ישראל. ביחד: הם מנהלים רומן כבר מספר שבועות.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
מושיק רוט. ניר פקין
מאוהב! מושיק/ניר פקין

הגענו כבר למקום השלישי, שם נמצא עוד רומן, זה של שימי תבורי ויהודית באומן, שמצליח להסעיר לא מעט אנשים כמו למשל את בן אל תבורי, בנו של שימי, שאחרי שהתבטא בחריפות כלפי אביו – החליט לסתום את הפה ולשמור על שתיקה. כן, גם אם זה אומר לפוצץ ראיון עם וואלה! סלבס.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שובר את הכלים. בן אל/מערכת וואלה!, צילום מסך

הנה אנחנו כבר במקום השני, הפעם עם ניחוח של חו"ל כי סקוט דיסיק, האקס של קורטני קרדשיאן נחת בארץ הקודש והוא נראה לוהט מתמיד. דיסיק הגיע כאורח של האחים נקש, שהשיקו מלון חדש בירושלים והחליטו למלא אותו באבק כוכבים הוליוודי.

סקוט דיסיק. ניר פקין
ברוך הבא. סקוט/ניר פקין

ובמקום הראשון, נסיים עם חדשות לא נעימות, כי אביו של ג'וזי זירה נמצא במצב לא טוב בבית חולים בצרפת, מה שאילץ את המתמודד של המירוץ למיליון לעזוב את כל עיסוקיו ולטוס לטפל באביו. החלמה מהירה.

מה דעתכם על אירועי השבוע? רכלו לנו בפייסבוק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
החלמה מהירה. ג'וזי/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully