וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלדים בארון: 5 עובדות שלא ידעתם על הריסון פורד

צילום: gettyimagesbank

17.7.2016 / 0:04

מדי שבוע וואלה! סלבס פותחת את הארון של אדם מפורסם לרגל יום הולדתו, ומוציאה משם סודות אפלים ועובדות שלא ידעתם - או סתם כאלה שהעדפתם להדחיק. וואלה! סלבס מוציאה לאור

הריסון פורד. GettyImages
מה אתם לא יודעים עליו? הריסון/GettyImages

# הריסון פורד אמנם כבר חוגג 74 שנות קיום, אבל אם לשפוט על פי השלדים שלו, נראה שמדובר בנער בן 16, אחרת איך תסבירו את העובדה שבשנת 2000 הוא החליט להצטרף לצוות חילוץ שחיפש אחר מטיילת נעדרת. ממש כמו בסרטים, הוא הטיס את המסוק שלו, הנחית אותו באזור שבו היא נעלמה ולאחר שמצא אותה, הוא העלה אותה למסוק והחזיר אותה למקום מבטחים.

# אם לא הבנתם את עניין המסוק, אז כן, לשחקן המסוקס יש לא מעט כלי תעופה. בעבר הוא אף החזיק באוסף של 11 מטוסים שכלל מטוס וינטג' משנץ 1929. לא חבל על הכסף?

הריסון פורד. Michael Buckner, GettyImages
הציל אישה במו ידיו/GettyImages, Michael Buckner

# אבל נראה שזו לא ההתמכרות היחידה של פורד. לשחקן ההוליוודי יש אוסף נוסף – כלי רכב, כך שהוא מחזיק במספר אופנועי הארלי, ארבעה או חמישה אופנועים של BMW ועוד כמה אופנועים של הונדה. אה כן, יש לו גם אופניי שטח.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
הריסון פורד. Kevin Winter, GettyImages
יש לך אופנוע להלוואה?/GettyImages, Kevin Winter

# אם חיפשתם עוד סיבה לכך שמדובר בגבר גבר ולא בעוד שחקן מלוקק, אז אולי תשמחו לדעת שהרבה לפני שהיה שחקן מצליח – פורד היה נגר אמן. מה זה אומר? שהוא לא היה סתם מכין שולחנו, כי אם דברים הרבה יותר יצירתיים.

# דוגמא ליצירתיות שלו הוא הבית החווה המהמם שלו, אותו אגב, הוא בנה במו ידיו. כן, פורד מתגאה עד היום בעובדה שהוא הקים את הבית בעשר אצבעות. עכשיו נראה אתכן אומרות לו לא?



מה דעתכם על השלדים של הריסון? רכלו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully