וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחת פנים: איך השתנתה ליב טיילר עם השנים?

צילום: gettyimages

15.7.2016 / 0:15

ליב טיילר הפכה השבוע בשעה טובה לאמא בפעם השלישית, הזדמנות מצוינת עבור וואלה! סלבס להיזכר בשחקנית היפה שהתחילה את דרכה כלוליטה מפתה בניינטיז. אז איך השתנתה ליב טיילר עם השנים? צפו. וואלה! סלבס נוגעת ביופי

צילום מסך

ליב ראנדגרן טיילר נולדה ב-1977 בניו יורק. היא החלה את דרכה בשואו ביז בגיל 14 כדוגמנית, למרות שכבר מינקות אור הזרקורים לא היה זר לה, מאחר והיא ביתו של סולן להקת אירוסמית', סטיבן טיילר. גם אמה של ליב, בבה בואל, מוכרת לחלקכם, מאחר וכיכבה מעל דפיו של מגזין 'פלייבוי'.

ליב וסטיבן טיילר התוודאו האחד לשנייה רק כשמלאו לליב שמונה שנים. רק אז היא בעצם גילתה שהרוקסטאר הבועט הוא אביה. מאז שלמדה את האמת לגבי אביה, ליב וסטיבן פיתחו מערכת יחסים קרובה, שבאה לידי ביטוי גם על המסך: ליב כיכבה בקליפים של איירוסמית', וסטיבן שר את שיר הנושא בסרט 'ארמגדון' בכיכובה.

ומה עם חיי האהבה שלה, אתם שואלים? לא כל כך פשוטים, מסתבר: ב-2003, היא נישאה לרויסטון לאנגדון, סולן להקת ספייסהוג. הנישואים האלה עלו על שרטון חמש שנים מאוחר יותר, והשניים נפרדו ב-2008, אחרי שהביאו לעולם ילד משותף. מאז ספיקה טיילר להתארס, וללדת שני ילדים לבן זוגה דייב גרדנר. אחרי שהפכה השבוע לאמא בפעם השלישית, וואלה! סלבס יצאה לבדוק: איך השתנתה הלוליטה עם השנים? צפו.

לעוד מתיחות פנים: קתרין הייגל| כריסטינה אלפגייט| אדל

  • עוד באותו נושא:
  • ליב טיילר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully