וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם טוענת: "שי חי דרס את ילדיי וברח"

6.7.2016 / 15:04

כוכב הריאליטי לא מפסיק להסתבך. כעת, אם טוענת כי שי חי פגע בשני ילדיה עם רכבו בצומת רחובות בהרצליה, יצא לבדוק לשלומם, אך במקום לצלצל למגן דוד או להורים - הוא פשוט נמלט מהמקום. גורם במשטרה אישר את הפרטים אך טען כי שי לא נמלט מהמקום. וואלה! סלבס פותחת בחקירה

מערכת וואלה!

הזמן: יום שלישי שעבר. המקום: רחוב העצמאות בהרצליה. המהומה: רכב פוגע בשני ילדים, הנהג יוצא לבדוק לשלומם ונמלט מהמקום (לפי טענת האם). התפנית בעלילה: הנוכחים במקום מזהים את הבחור כשי חי. כן, אותו אחד שאתם מכירים מ'האח הגדול'. הבלבול: המשטרה מכחישה.

רוצים עוד רכילות?
שימי תבורי ויהודית באומן חותמים על הסכם ממון
פעם שלישית גלידה: רותם סלע מצפה לבייבי נוסף

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מה קרה? שי חי בזירת האירוע/מערכת וואלה!, צילום מסך

"ראיתי את הילדים שלי רועדים ובוכים"

בשיחה עם וואלה! סלבס, סיפרה האם כי קיבלה טלפון מילדיה שבה הם מספרים לה שרכב פגע בהם. לאחר שהגיעה למקום, התברר לה כי אותו נהג נכנס לרכב והמשיך לנסוע, זאת למרות הפצרות חוזרות ונשנות של הנוכחים במקום שיצלצל למשטרה או להורי הילדים.

"הייתי פשוט בהלם", סיפרה האם, "הגעתי למקום וראיתי את הילדים שלי רועדים ובוכים. הם סיפרו שהם עברו במעבר חצייה ופתאום הגיח רכב שפגע בהם והפיל אותם על הרצפה". לטענת הילדים, הבחור שיצא מהרכב היה שי חי, ששאל אותם לשלומם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אל תפנה גב. שי/מערכת וואלה!, צילום מסך

"שי חי , תראה מה עשית לי"

"הוא שאל אותם אם הם בסדר, ואז הילד התחיל לבכות ואמר לו 'שי חי, תראה מה עשית לי', אבל זה לא ממש עניין את שי והוא שלח אותם לשתות בברזייה שבגינה הסמוכה", היא מספרת ומוסיפה, "ברגע שהם הלכו, אחד האנשים במקום אמר לו שישאיר פרטים או יצלצל להורים של הילדים, אבל זה לא ממש הזיז לו והוא פשוט נכנס לרכב ונסע".

האם ההמומה ממשיכה לספר, "לאחר שהגעתי, הגיעה גם המשטרה, אבל שי חי כבר לא היה שם. הם נסעו לביתו ולקחו אותו לחקירה, אבל אף אחד לא סיפר לי מה קרה והם אמרו שכרגע החקירה נמשכת והם לא יכולים לספר לי פרטים", האם מספרת בזעם ומאשימה, "מה היה קורה אם היה מדובר בבן אדם אלמוני?"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אאוצ'. הפציעה של הילד/מערכת וואלה!, צילום מסך

תגובות

גורם במשטרה סיפר לוואלה! סלבס: "מחקירת אגף התנועה של המשטרה עולה כי לא מדובר כלל בתאונת פגע וברח. ביום חמישי אחר הצהריים פגעה מכונית פרטית נהוגה על ידי פליט הריאליטי, שי חי, בשני אחים בני 6 ו11, שחצו את הכביש ברחוב הגורן פינת העצמאות בהרצליה. שני הילדים נפגעו קלות ולא נזקקו לטיפול רפואי. מיד לאחר הפגיעה בהם, עצר נהג הרכב את כלי הרכב וירד להרגיע את שני הילדים שהיו, על פי עדות עדי ראיה שמסרו למשטרה - מבוהלים. הנהג הציע לשניים לשתות מים מבקבוק שהוציא מהמכונית. ואף הציע להם להתקשר לאם שנמצאה בעבודה. חלק מעוברי האורח שהתקבלו במקום זיהו את שי חי כנהג ומיהרו לצלם אותו בזירה. הנהג נחקר באגף התנועה בוצע לו שימוע מינהלי באשר להחזקת רשיון הנהיגה. בשל העובדה כי לא ברור אם הוא גרם לתאונה או יכל למנוע את התאונה והעובדה כי הוא ללא עבר תעבורתי הוחלט שלא לשלול את רשיון הנהיגה".

שי חי מסר בתגובה: "קודם כל והכי חשוב - הילדים בסדר. בריאים ושלמים, לא נפגעו כלל, תודה לאל! נהגתי בשבוע שעבר בכיכר בהרצליה, תוך כדי נסיעה איטית מאד, שני ילדים, אח ואחות, חמודים ומקסימים, נחבטו קלות בקצה המכונית שלי. מיד כמובן יצאתי מהרכב, חיבקתי אותם, שאלתי לשלומם, וידאתי מס' פעמים שהכל בסדר. לצערי הם לא הסכימו שאדבר עם ההורים שלהם, והמתוקים אפילו התביישו שאקח אותם הביתה, הם טענו שהכל בסדר וכלום לא קרה. זה כמובן הכי חשוב. אני אשמח אם הם יצרו איתי קשר כי הם באמת היו מקסימים מאד".

וואלה! סלבס פגעה פעם בדוכן פלאפל וברחה, אבל רק בגלל שהוא לא הסכים לעשות לה ריפיל על העמבה.

# בהכנת הכתבה השתתף אבי אשכנזי

מי צודק ומי משקר? רכלו לנו בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • שי חי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully