וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שי חי: "הפוליטיקאים בישראל דלוחים וצבועים"

3.7.2016 / 12:28

תמיד ידעתם שלכוכבים יש השפעה לא מבוטלת על הציבור, אבל פוסט אחד משי חי על תרומת איברים גרם לעליה חסרת תקדים בהיענות, כזו שלא נראתה עדיין במרכז להשתלות. אז באיזו עליה דרמטית במספר החתימות על כרטיס אדי מדובר? ומה גרם לו להשתלח בפוליטקאים? וואלה! סלבס משפיעה

יואב דודקביץ'

אפשר לומר הרבה דברים לזכותו או לגנותו של שי חי, אולי דמות הריאליטי הכי שנויה במחלוקת שכיכבה אי פעם בפריים טיים של ערוץ 2. אבל דבר אחד אי אפשר לקחת ממנו: את ההשפעה העצומה שיש לו על קהל מעריציו ועל הציבור בכלל, שנכון לכרגע הוא מתעל בעיקר למעשים טובים. תראו.

לעוד סיפורי סלבס:
שלומית מלכה קוטפת קמפיין למעצב בינלאומי
קים קרדשיאן מסתבכת שוב עם הגולשים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סנסציה. שי חי ודבורה שרר, דוברת המרכז הלאומי להשתלות/מערכת וואלה!, צילום מסך

אז אחרי שהכריז על 'יום המעשים הטובים' וסחף אחריו אלפים, שי חי הגיע למרכז הלאומי להשתלות איברים, שם חתם על כרטיס 'אדי', הצטלם עם דוברת המרכז, והעלה לרשתות החברתיות קריאה לעוקביו ללכת ולעשות כמוהו. והתוצאות? ובכן, מעל לכל הציפיות.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
שי חי. ניר פקין
משפיע. שי חי/ניר פקין

לפוסט המדובר נעשו אלפי שיתופים ברשתות החברתיות השונות, ובמרכז הלאומי להשתלות מדווחים על עלייה של 60% בכניסות לאתר של המרכז, ועל עלייה של 40% במספר החתימות על כרטיס אדי. אלו מספרים שלא זכורים בהיסטוריה של המרכז, גם לא כאשר מפורסמים אחרים ניסו להעלות את המודעות לנושא הכה חשוב.

חתונה דנית ואליאב. שלומי צ'י'קונה, מערכת וואלה! NEWS
בדרך לפוליטיקה? שי חי ותניה גרבר/מערכת וואלה! NEWS, שלומי צ'י'קונה

ומה היה לשי חי לומר על ההשפעה האדירה שלו על הציבור? כרגיל, לא מעט: "ניכר שהציבור כבר הבין שאם הוא יסמוך על הפוליטיקאים הדלוחים והצבועים שיש לנו פה הוא הלך לאבדון. הברירה היחידה שיש לנו היא ערבות הדדית, מה נשקרא בעולם הקראטה 'קיזונה' - תעשה טוב, יהיה לך טוב, תעשה רע יהיה לך רע. אני לא מתיימר להיות משהו שאני לא, אני לא שחור ולבן ואיפה שהוא בגוונים שבאמצע ותמיד עם האמת שלי. אני חושב שזו הסיבה שכל כך הרבה אנשים התחברו אליי, ואם כבר זה המצב אז אני חושב שאנחנו צריכים לפעול יחד לעבר שינוי חברתי אמיתי בנוף הישראלי. אני בשום צורה לא לוקח קרדיט על התוצאה הנפלאה הזאת עם כרטיס אדי, הקרדיט הולך לחלוטין לכל מי שחתם, קידם ואפילו שיתף את היוזמה, זוהי 100% הצלחה של האנשים ואני שמח וגאה שיכולתי להיות חלק מזה. אני מזמין את הציבור הרחב להמשיך והלפיץ את בשורת אדי, לחתום ולקדם את המטרה הכל כך חשובה הזאת".

ערב עם צבא האמת של שי חי. רועי בהריר, מערכת וואלה! NEWS
מוכן לשלב הבא בחיים הציבוריים? שי חי והמעריצים/מערכת וואלה! NEWS, רועי בהריר

דבורה שרר דוברת המרכז הלאומי להשתלות מסרה בתגובה:
"אנו עדים לעליה דרמטית בכניסה לאתר של המרכז הלאומי להשתלות ובחתימות על כרטיס אדי. כאשר פניתי לשי חי בבקשה לחתום על כרטיס אדי מיד נעניתי בתשובה חיובית ללא היסוס אמר אני אחתום ואקרא לכולם לעשות כמוני ואכן כך היה".

וואלה! סלבס רצתה לתרום, אבל אפילו ב'אדי' דחו אותה.


רוצים לחתום על כרטיס אדי ולהציל חיים? כנסו לאתר של המרכז הלאומי להשתלות

  • עוד באותו נושא:
  • שי חי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully