וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכוכב התפוס שניהל רומן עם אישה הריונית

1.7.2016 / 0:01

הוא נחשב לאחד הכוכבים היותר לוהטים בביצה עם לא מעט סיפורים על איבר המין שלו. כעת, כך מספרים מקורבים, הוא ניהל רומן עם אישה הריונית באחד מהביקורים שלו מעבר לים. אה כן, הכל קרה בזמן שבת הזוג חיכתה לו בישראל. וואלה! סלבס נואפת

וואלה! סלבס אוהבת סיפורים מורכבים, במיוחד כאלו שכוללים בגידה. הפעם, יש גם טוויסט כי הבגידה נעשתה עם אישה בהריון. סיפור שהיה כך היה, מדובר באחד הכוכבים היותר לוהטים בביצה המקומית שהשאיר בארץ בת זוג, ומצא את עצמו במיטה עם אישה בהריון בחודש חמישי, ולא, זה לא קרה רק לא רק פעם אחת.

לא פעם ולא פעמיים קורה שוואלה סלבס מספרת לכם על הכוכב שאוהב נשים, שידוע בניהול רומנים מתוקשרים עם מפורסמות אחרות, נשים יפות, או סתם צעירות שמזדמנות בדרכו.

אילוסטרציה. ShutterStock
את בהריון?!!/ShutterStock

הפעם, נראה שהכוכב עבר קצת את גבול הטעם הטוב, כי לא רק שהוא בגד, הוא גם עשה את זה עם מישהי שנושאת ברחמה ילד של מישהו אחר. במהלך ביקורו בחו"ל, אותו כוכב מצא את עצמו במיטה עם אישה מקומית הנמצאת בחודש החמישי להריונה. נראה שההיריון לא ממש הפריע לכוכב, שניהל עם אותה אנונימית סוג של רומן מעבר לים. לפחות הוא לא היה צריך לחשוש מכך שהיא תיכנס להריון, כי כאמור, זה כבר קרה.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully