וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: הרומן ההוליוודי שהסעיר את הביצה

1.7.2016 / 0:00

הליהוק של צמד הכוכבים הלוהט לסדרה חדשה, ההפלות שעברה הכוכבת ההוליוודית, הקאמבק של מלכת היופי לאקס, הליהוק המפתיע של הראפר הישראלי וכמובן, הרומן הלוהט של הישראלית והשחקן ההוליוודי - כל האירועים שעשו לכם את השבוע האחרון. וואלה! סלבס רושמת בהקפה

מערכת וואלה!

מדי שבוע, אדם סרור מציג בפניכם את חמשת האירועים הכי מעניינים, מדוברים, שווים, וכמובן הכי שערורייתיים - בשמה של וואלה! סלבס, כמובן. מוכנים לסיכום צהוב ונוצץ?


את המקום החמישי תופסים להם צמד הלוהטים, לי בירן ואלירז שדה, שלוהקו שניהם לדרמה המוזיקלית החדשה של ערוץ הילדים, או בוי, שתגולל את עלילותיה של להקת בנים. אל תדאגו, אלירז לא מתכוון לשיר.

לי בירן. ניר פקין
ליהוק מוצלח. ליבי/ניר פקין

במקום הרביעי, הפעם עם חדשות לא כל כך משמחות מעבר לים, כי צ'לסי הנדלר, אחת המנחות היותר מצחיקות על המסך חשפה בראיון למגזין 'פלייבוי' שהיא עברה שתי הפלות. ולא סתם, כי אם בגיל 16.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
צ'לסי הנדלר. Jason Merritt, GettyImages
לא מצחיק. צ'לסי/GettyImages, Jason Merritt

במעבר חד כי במקום השלישי יש חגיגה משולשת, מצד אחד: מסיבת הפתעה שהחבר של טיטי איינאו ארגן לה, מצד שני: שעון יוקרתי שהוא קנה לה במתנה. ומה באמצע? קאמבק שהסעיר את התעשייה כולה.

טיטי איינאו. ניר פקין
סורפרייז! טיטי/ניר פקין

אל המקום השני מגיעה דרמה קטנה שהתחילה בליהוק של סאבלימינל ל'דה וייס', אך בעקבות דרישתו של אביב גפן – החליטו שלא ללהק אותו וכפרס ניחומים השיבו אותו על כסא המנטור בתכנית 'האקס פקטור'.

סאבלימינל. רפי דלויה,
כבוד השופט. סאבלימינל/רפי דלויה

ובמקום הראשון, איך לא, הרומן הקצרצר שהסעיר תעשייה שלמה, אחרי הכל, מאז בר רפאלי לא היה לנו רומן ישראלי – הוליוודי מסעיר כמו זה של אורלנדו בלום וטל שרון. אז נכון, השם שלה לא אומר לכם כלום כי היא רק החברה הכי טובה של אור גרוסמן, אבל היי, מי צריך שיכירו אתכם כשביליתם לילה סוער עם אורלנדו בלום.

אורלנדו בלום + קייטי פרי. ספלאש
לילה לוהט. טל ואורלנדו/ספלאש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully