וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלדים בארון: 5 עובדות שלא ידעתם על ניקול קידמן

25.6.2016 / 0:09

מדי שבוע וואלה! סלבס פותחת את הארון של אדם מפורסם לרגל יום הולדתו, ומוציאה משם סודות אפלים ועובדות שלא ידעתם - או סתם כאלה שהעדפתם להדחיק. וואלה! סלבס מוציאה לאור

ניקול קידמן בשמלה של אלכסנדר מקווין במט גאלה 2016. GettyImages
מה אתם לא יודעים עליה?/GettyImages

רגע (כלומר, שנה) לפני שהיא נכנסת לעשור השישי של חייה, קבלו כמה עובדות על ניקול קידמן, אחת השחקניות היותר הורסות בהוליווד, שהיא בוודאי הייתה שמחה להסתיר, כמו למשל העובדה שהיא פרשה מהלימודים בתיכון רק בשביל להשקיע בקריירת המשחק שלה. נראה שהשתלם לה, לא?

# קיים סיכוי שקידמן תחלוק על כך שהמקצוע הזה זוהר, אחרי שעברה תאונה במהלך צילומים לסרט. השחקנית היפה ידועה כאחת שלא משתמשת בכפילי גוף גם בסצנות הקשות, כך שבאחד הסרטים היא נהגה את הרכב לתוך טריילר שהיא על הסט. אל דאגה, למחרת היא כבר חזרה לעבוד. רגע, והבוטוקס?!!

ניקול קידמן על השטיח האדום, 2013-14. GettyImages
עכשיו את על עקבים?/GettyImages

# נראה שהחיים של קידמן לא כל כך קלים, אחרי הכל תנסו אתם ללכת רק על נעליים שטוחות רק בגלל שבעלך, טום קרוז, נמוך ממך וזה יוצר סיטואציה מביכה כשאתם מגיעים ביחד לאירועים. לא פאן, נכון?

# ואם כבר חיים קשים, אז אולי כדאי שתדעו שהגברת קידמן סובלת מפוביה, שימו לב, מפרפרים. כן, הכוכבת ההוליוודית אמנם לא חוששת מהסיינטולוגיה, אבל מפרפרים - היא משקשקת.

# מילא מפרפרים, אבל נראה שלניקול יש גם פוביה מצלמי פפראצי, אחרת איך תסבירו את העובדה שבתקופה שבה צילמה סרט בו נאלצה להסתובב עם אף מזויף, היא אימצה את האף גם כשיצאה לרחוב על מנת להסוות את עצמה מצלמי הפפראצי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully