וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: הלילה שמייקל לואיס ודודו כהן היו רוצים לשכוח

23.6.2016 / 17:00

הפרידה והחזרה של הרצים למיליון, הפרידה של הנערה הכי לוהטת בביצה, הנחיתה של הכוכבת ההוליוודית, הברכה שקיבל הזמר המזרחי וכמובן, הלילה הסוער של הדוגמן ההורס ופליט הריאליטי - כל האירועים שעשו לכם את השבוע האחרון. וואלה! סלבס רושמת בהקפה

מערכת וואלה!

מדי שבוע, אדם סרור מציג בפניכם את חמשת האירועים הכי מעניינים, מדוברים, שווים, וכמובן הכי שערורייתיים - בשמה של וואלה! סלבס, כמובן. מוכנים לסיכום צהוב ונוצץ?


את המקום החמישי תופסים דור ששון וספיר אהרון שלפני שבועיים החליטו להיפרד רק בשביל להבין שהם לא יכולים האחד בלי השנייה ולחזור לישון כפיות.

המירוץ למיליון. רשת, צילום מסך
שוב ביחד./צילום מסך, רשת

קדימה למקום הרביעי, שם נמצא עוד זוג שהחליט שיש גבול לכל תעלול ונפרד כידידים – אדל בספלוב ומאצ' עבד, שאחרי שנתיים של זוגיות נוצצת ודביקה פלאס מגורים משותפים בניו יורק החליטו לפרק את החבילה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
היחידה. אור גפן, מערכת וואלה! NEWS
ביוש. אדל ומאצ'/מערכת וואלה! NEWS, אור גפן

במקום השלישי, קצת אבק כוכבים כי הכוכבת ההוליוודית, הלן מירן, הגיעה עד לישראל בשביל לקחת חלק בטקס הענקת פרס מפעל חיים לכנר יצחק פרלמן על תרומתו כמחנך.

הלן מירן. נטשה קופרמן פרס בראשית, ספק 500
היוש/ספק 500, נטשה קופרמן פרס בראשית

טוב יאללה הגענו למקום השני, שם נמצא האיש הקול, הבלונד ומס הכנסה – קובי פרץ, שבכל הבלגן סביב פרשת המסים מצא זמן להגיע לרב נתנאל הכהן בשביל לקבל ממנו ברכה להצלחה במשפט. אם לא די בכך, הרב אף נתן לו טלית של הרב כדורי ז"ל שיהיה לו למזל.

הנה, הגענו כבר למקום הראשון, שם נמצאים מצד אחד: דודו כהן. מהצד השני: בלונדינית אלמונית. ובאמצע? באמצע מייקל לואיס. כן, השלושה הגיעו ליומיים מפנקים במלון בגליל, ולאחר כמה כוסות שתייה, התעוררו השלושה ביחד באותה מיטה. מה היה שם?

מייקל לואיס + דודו כהן. אלירן אביטל
מה היה שם?/אלירן אביטל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully