וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רווקה לוהטת בביצה: אדל בספלוב נפרדה מהחבר

21.6.2016 / 10:06

מערכת היחסים הסוערת של אדל בספלוב ומאץ' עבד, שכללה גם מגורים משותפים בניו יורק, הגיעה סופית לסיומה לפני מספר שבועות, ומאז בספלוב נהנית ממעמד חדש של רווקה מבוקשת בביצה. אז מה גרם לשניים להפריד כוחות? וואלה! סלבס ממשיכה הלאה

יום הולדת הדס מוזס. ניר פקין
נהנית מחיי הרווקות. בספלוב/ניר פקין

גם לכם יצא לראות את אדל בספלוב בזמן האחרון, ולהבין שמשהו ממש טוב עובר עליה? מעבר לדוקו ריאליטי בו היא מככבת כעת ('היחידה') והתוכנית בכיכובה שעתידה לחזור בעונה שנייה ('איט גירלז'), משהו טוב עובר על בספלוב גם בחייה האישיים, ותופתעו לשמוע שמדובר דווקא בפרידה.

לעוד סיפורי סלבס:
הלם! למה דנה פרידר לא עונדת את טבעת האירוסים?
וולקאם: הלן מירן נחתה בישראל

כן, כוכבת הריאליטי עזבה לפני מספר שבועות את מי שהיה בן זוגה בשנתיים האחרונות, מאץ' עבד, אחרי זוגיות אינטנסיבית שכללה גם מגורים משותפים בניו יורק. רבים בסביבתם של השניים חשבו שמערכת היחסים הזו תיגמר בטבעת, אבל כאמור השניים החליטו להפריד כוחות, ועבד עזב את הדירה המשותפת שלהם בפארק צמרת בתל אביב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

אז מה קרה שם בעצם? מקורבים לזוג מספרים כי דברים לא הלכו לפי שביעות רצונה של הגברת אדל, וכי גילו הצעיר של עבד (23) היווה גם הוא בעיה בין השניים "אדל היא בחורה בוגרת, שכבר עברה כמה מערכות יחסים רציניות בחייה. היא לגמרי מוכנה כבר לחתונה ולהקמת משפחה אבל היא צריכה גבר אמיתי ולא ילד", סיפר מקורב לזוג.

וואלה! סלבס לגמרי מוכנה לעבור לשלב הבא בחייה: מרווקה פלוס חתול לרווקה פלוס שני חתולים.

מה אתם אומרים על הפרידה הדרמטית? דברו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully