וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליידי גאגא: "זו מתקפה על האנושות כולה, מתקפה על כולנו"

14.6.2016 / 13:33

שלושה ימים אחרי הטבע הנורא באורלנדו, התקיים טקס זיכרון בלוס אנג'לס, שבשיאו עלתה ליידי גאגא לנאום על הבמה לזכר 49 קורבנות אירוע הירי הנורא ביותר בתולדות ארצות הברית. וואלה! סלבס זוכרת

צילום מסך

שלושה ימים מאז הטבח הנורא במועדון הלילה הגאה "פולס" באורלנדו, שגבה את חייהם של 49 איש והותיר עשרות פצועים, והעולם עדיין מתקשה להתאושש. עולם הבידור ניצל את הרשתות החברתיות ביומיים הראשונים, כאשר אומנים כמו ביונסה ומדונה פירסמו פוסטים המביעים תמיכה בקהילה הגאה.


בין אלו שתירגמו את הכאב למעשים של ממש, הייתה הזמרת ליידי גאגא, שנחשבת לאחת האייקונים הבולטים של הקהילה הגאה בשנים האחרונות, שנשאה נאום מרגש בטקס אזכרה בלוס אנג'לס לזכר קורבנות הטבח: "זו מתקפה על האנושות כולה" אמרה הזמרת, "זו התקפה על כולנו".


רוצים עוד חדשות חמות?
דנה פרידר קיבלה הצעת נישואים
מי הכוכבת שחשפה פטמות באינסטגרם?
שיתוף הפעולה המתוק של רוני דלומי וחני נחמיאס

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מרגשת. ליידי/מערכת וואלה!, צילום מסך

אל טקס הזיכרון, שנערך באולם העירייה בלוס אנג'לס, הגיעו אלפי אנשים, שצפו בזמרת מקריאה את השמות והגילאים של הקורבנות שנרצחו בראשון לפנות בוקר, במה שהפך להיות אירוע הירי החמור ביותר בהיסטוריה האמריקאית.


"אני לא יכולה לא להרגיש שרמת השנאה הזאת" אמרה גאגא, "כמו כל אירוע שנאה על רקע גזעי, הוא לא מתקפה על האנושות כולה, זו התקפה על כולנו. הלילה אני נאספת אתכם בענווה, כבן אדם, בשלום ובכנות, במחויבות ונאמנות. לקחת רגע אמיתי ולבכות את הטרגדיה והאובדן הנוראי של אותם אנשים יפים וחפים מפשע".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נלחמת למען הקהילה הגאה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בזמן שדיברה, נלחמה גאגא בדמעות שעלו בעיניה, "אני לא אתן לכעס ולזעזוע מהמתקפה הזאת להטיל צל על הצורך שלנו לתת כבוד לאלו שמבכים באמת את האובדן על האוהבים אותם איבדו", היא המשיכה ואמרה, "הלילה, עכשיו, אורלנדו אנחנו מאוחדים אתכם, ואנחנו כאן כדי לזכור".


וואלה! סלבס כועסת, כואבת, בוכה ובעיקר ממשיכה להילחם בהומופוביה בכל הכוח.


בואו לדבר על הדברים אותם נאמה ליידי גאגא בפייסבוק של וואלה! סלבס

ליידי גאגא. צילום מסך
נשמה/צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כולנו אורלנדו/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully