וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"וויטני יוסטון ניהלה מערכת יחסים עם אישה"

9.6.2016 / 12:36

כשנה לאחר מותה בתו, בובי קריסטינה בראון, וארבע שנים לאחר מות אשתו וויטני - הרפאר, בובי בראון, מספר בראיון על מערכת היחסים של ויטני עם העוזרת שלה לשעבר, על הבגידה עם טופאק ועל הפעם ההיא שקיים יחסי מין עם רוח רפאים. וואלה! סלבס מלכת הלילה

(אימג’בנק, Gettyimages)

למעלה מארבע שנים לאחר מותה של אגדת המוזיקה, וויטני יוסטון, ושנה לאחר מותה של בתם היחידה, בובי קריסטינה בראון - אבי המשפחה, בובי בראון, מתראיין למגזין Us Weekly, לרגל יציאת ספר חדש ומוציא שלדים מהארון המשפחתי.




רוצים עוד חדשות חמות?
יום ולילה: ספיר אהרון מציגה את הגירסאות שלה לפרידה
ישמח חתני? אסי עזר שומר על זכות השתיקה
האחיות קרדשיאן משיקות בגדי ים ואתם נהנים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שיר מגזין US WEEKLY/מערכת וואלה!, צילום מסך

שנים רבות שוויטני יוסטון נלחמה בשמועות על כך שהיא מנהלת רומן ביסקסואלי עם העוזרת האישית שלה והחברה הטובה, רובין קרופרד, ועכשיו בגיליון החדש - בראון מגלה שכל השמועות הללו היו נכונות.

"אני יודע, היינו נשואים במשך 14 שנה. היו דברים שדיברנו עליהם והיו אישיים לנו", סיפר בראון (47) על היחסים עם קורפרד בת ה-55. השתיים נפגשו כנערות כאשר הן עבדו במרכז קהילתי בניו ג'רזי. לאחר תקופה קורפורד הפכה להיות העוזרת האישית שלה ויותר מאוחר המנהלת האומנותית וטיילה איתה מסביב לעולם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
וויטני יוסטון עם רובין קרופרוד/מערכת וואלה!, צילום מסך

בספר שכתב, מספר בראון שוויטני הייתה ביסקסואלית "אני גבר והיא נמשכה אליי!". למרות שיוסטון הכחישה טענות אלה במשך שנים, בראון מספר שהסיבה לכך היא שמשפחתה של יוסטון בראשות אמה, סיסי יוסטון, לא הכירו במערכת היחסים הלסבית ואף דרשו שקורפרד תפוטר. אגב, בראיון לאופרה וינפרי לפני שלוש שנים סיסי סיפרה למנחה שלא היה מפריע לה אם בתה הייתה לסבית, "אני מרגיש שאם רובין הייתה מקבלת אישור ממשפחתה של יוסטון להיות חלק מחייה, וויטני הייתה חייה היום", אמר בראון.

בובי כריסטינה וויטני יוסטון בגאלה שלפני הגראמי 2011. Jason Merritt, GettyImages
וויטני יוסטון עם בובי קריסטינה בראון/GettyImages, Jason Merritt

בראיון השערורייתי, מפיל בראון פצצות נוספות ומספר איך סילק את ג'נט ג'קסון מחדר מלונו כאשר עמדה עירומה מול פניו, על כך שוויטני בגדה בו עם הראפר טופאק, על כך שהוא קיים יחסי מין עם רוח רפאים ועל כך שהוא מחשיב את מותה של בתו כמסתורין ועדיין לא ביקר בקברה, גם שנה לאחר מותה.


וואלה! סלבס קיימה יחסי מין עם קספר הרוח הנחמדה

בואו לרכל על הרומן מהעבר של ויטני יוסטון בפייסבוק של וואלה! סלבס

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עכשיו נזכרים? בובי בראון/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully