וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: הכוכבים החדשים שיעשו לכם נעים בשנה הקרובה

12.6.2016 / 1:30

רגע לפני שאתם מתנפלים על עוגות הגבינה, וואלה! סלבס גאה להציג בפניכם את הביכורים שלה - הכוכבים החדשים שפרצו בשנה האחרונה ומתכוונים לעשות לכם טוב גם בשנים הבאות. וואלה! סלבס סלינו על כתפינו

אילוסטרציה

חג השבועת ממש כאן, אבל אל תשכחו שמדובר גם בחג הביכורים, אז לכבוד החג הכי לבן – קבלו את חמשת הביכורים של וואלה! סלבס, או במילים אחרות: חמשת האמנים שעשו השנה את דריכת הרגל הראשונה שלהם בביצה, ומתכוונים להישאר כאן עוד הרבה זמן. בואו נתחיל

בתחום המשחק, קבלו את אלכס קרול, שחקן בן 26, שברזומה שלו אפשר כבר למצוא תפקידים בסדרה המדוברת זגורי וכמו כן, לא מעט תפקידים בהצגות שונות של תיאטרון הבימה, הקאמרי ותיאטרון באר שבע. בקיצור, שחקן איכותי כמו שאומרים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שחקן איכותי. אלכס/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוד באותו התחום, הפעם מבנות המין החזק – משי קליינשטיין. אז נכון, השם של משי מוכר לכם בעיקר כי היא הבת של ריטה ורמי קליינשטיין ונראה שתמיד הייתה פה, אך את הזרקור האמיתי שלה, קיבלה משי דווקא השנה כשנבחרה לככב בתפקיד הראשי במחזמר 'סיפור הפרברים', ותסמכו עלינו שאנחנו אומרים שהיא תהיה דיווה גדולה יותר מאמא שלה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
משי קליינשטיין. איציק בירן, מערכת וואלה! NEWS
דיווה כמו אמא. משי/מערכת וואלה! NEWS, איציק בירן

בואו נעבור לתחום הדוגמנות, שם מחכה לכם אחד הבחורים היותר יפים ומיוחדים בתעשיית האופנה – ברק שמיר, דוגמן בן 17 שפרץ לחיינו בסערת תלתלים וכבש את התעשייה מבלי למצמץ. אם לא די בכל היופי המתפרץ הזה, בשעות הפנאי שלו, שמיר גם משחק כדורסל באגודת מכבי ראשון. בקיצור, הגבר המושלם.

ברק שמיר. באדיבות passion management, מערכת וואלה! NEWS
הגבר המושלם. ברק/מערכת וואלה! NEWS, באדיבות passion management

ומי נמצאת בגזרת הבנות? טליה צוקרמן. אם לחלקכם השם הזה מצלצל מוכר, זה רק בגלל שטליה היא בתה של אחת הדוגמניות היותר מצליחות שידעה מדינת ישראל בכל הזמנים- מיכאלה ברקו, שהיתה לדוגמנית הישראלית הראשונה שכיכבה על שער המגזין ווג. בתה הצעירה, כך נראה, הולכת בעקבות אמה ואיך לומר, הדרך נראית מבטיחה.

טליה צוקרמן. אלינור שחר, מערכת וואלה! NEWS
כמו אמא כמו בת. טליה/מערכת וואלה! NEWS, אלינור שחר

ולסיום, קבלו את הצמד שהולך לכבוש את עולם המוזיקה, הלא הם סטטיק ובן אל, שאמנם רק החלו את דרכם בתעשיית המוזיקה, אך אם לשפוט על פי ההיסטריה – הם לא מתכוונים ללכת לשום מקום. אז אם עדיין לא למדתם את מילות השיר 'כביש החוף', הגיע הזמן שתתחילו.

יאללה, עד לשנה הבאה, שתהיה שנה מתוקה ואל תשכחו – עוגות גבינה, זה משמין!

מה דעתכם על התגליות? רכלו לנו בפייסבוק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תלמדו את המילים. סטטיק ובן אל/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully