וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכב הריאליטי שאושפז עקב התמכרות לחומרים קשים

7.6.2016 / 10:52

הוא אחד הכוכבים הצעירים העולים על המסך הקטן, אך מאחורי הצחוקים והיופי הוא מסתיר בעיה רפואית חמורה הנובעת מצריכה מוגזמת של אלכוהול וסמים, מה שהוביל לאשפוז ובעיה רפואית קשה. וואלה! סלבס דרמטית

מיון המרכז הרפואי סורוקה, באר שבע 26 באפריל 2016. בני בן סימון, מערכת וואלה!
אשפוז לאחר תקופת הוללות. צילום אילוסטרציה/מערכת וואלה!, בני בן סימון

אם יש משהו אחד שוואלה! סלבס יודעת בוודאות, הוא שלעתים החיים האמתיים יכולים לספק יותר דרמות וסיפורים מפתיעים מאשר כל תכנית ריאליטי בפריים טיים. ממש כמו במקרה הבא, שיצליח גם להשאיר אתכם בהלם.


גם ותיקי הביצה והתעשייה לא זוכרים דרמה כזאת. במרכזה של הפרשה עומד אחד הכוכבים העולים והבולטים על המסך הקטן בתקופה האחרונה, שהצליח לכבוש את לב הצופים והצופות בזכות כריזמה, הומור בריא ויופי.

בני נוער בגן מאיר. יותם רונן
תקופת הוללות של אלכוהול וסמים/יותם רונן

בשבועות האחרונים, חלה הידרדרות משמעותית במצבו הרפואי של אותו כוכב ריאליטי, והכל כתוצאה של שימוש מסיבי בסמים ואלכוהול. על פי המקורבים, השימוש המוגזם הוביל אותו,מספר פעמים לאשפוז בבית חולים לתקופות לא קצרות תך כדי חשש לבריאותו.


מסתבר שלפני שלוהק לתוכנית המצליחה, המלהקים היו מודעים לאורח החיים של הבחור הצעיר, וידעו כי הוא חוגג לא מעט בלילות. אותו צעיר הבטיח למלהקים שהוא חזר לדרך הישר וכי הוא הפסיק עם ההרגלים הרעים שלו.


לאחר שהתוכנית עלתה, נראה היה כי הבחור השרמנטי הצליח לכבוש את לב הצופים וכי דרכו לפסגה מובטחת. אלא שבזמן שעל המסך הוא מציג חזית ורודה ושמחה - מאחורי הקלעים הדרמות רק החלו.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
אילוסטרציה. ShutterStock
בעיה רפואית ונפשית/ShutterStock

בשבועות האחרונים הכוכב חזר להרגליו המגונים, מה שהוביל הפעם להידרדרות במצבו הרפואי, מה שהוביל שוב לאשפוז.
האשפוז הממושך הוסתר מהציבור ובני משפחתו התבקשו לבוא ולעזור לו. כיום, הכוכב עובר בדיקות שגרתיות ומנסה לחזור לחייו הקודמים, אך ייקח לו זמן רב להשתקם. כמו כן, מקורבים יודעים לספר כי בימים אלו, אחותו הגיעה לארץ לשהות לצידו.

אילוסטרציה. ShutterStock
ההרגלים הרעים החמירו את המצב הרפואי/ShutterStock

על פי אותם מקורבים מודאגים, גם חבריו של הכוכב לא עוזבים אותו ימים קשים אלו ודואגים לארח לו לחברה, במטרה לנסות להחזיר אותו לשגרת חיים נורמלית.

וואלה! סלבס שולחת איחולי החלמה מהירה

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully