פרויקט גאווה/מערכת וואלה!, עדי אורני

ברוך שעשני אישה

2.6.2016 / 15:58

כמדי שנה, וואלה! סלבס משיקה את פרויקט הגאווה המיוחד והצבעוני שלה. הפעם, היא פנתה לתשע נשים חזקות וביקשה מכל אחת מהן להיכנס לנעליה של האישה החזקה שלה. אז את מי בחרו אסתי גינזבורג, תמר זנדברג, סתיו שפיר, טיטי איינאו ואחרות? וואלה! סלבס גאה להיות אישה

שבוע הגאווה כבר פה, הדגלים מתנוססים להם בגאווה ברחובות תל אביב, התיירים ממלאים את החופים והמסעדות וכולם נרגשים לקראת השבוע הכי צבעוני ושמח בעיר תל אביב. וכן, גם וואלה! סלבס שמחה לקחת חלק בחגיגות המטורפות ומשיקה את פרויקט הגאווה השנתי והמושקע שלה.

השנה, בחרה אגודת הלהט"ב לשים דגש על הנשים בקהילה ובכלל. אי לכך, החליטה וואלה! סלבס לאמץ את הרעיון וליצור פרויקט שכולו נשים. לרגל הפרויקט גויסו מיטב הנשים בתעשייה, החל מליאת אשורי הסטייליסטית, דרך המאפרות המוכשרות של 'ארץ נהדרת', מיכל אפרתי וליאת שיינין ועד לצלמת האופנה, עדי אורני.

במסגרת הפרויקט, פנתה וואלה! סלבס לתשע נשים חזקות וביקשה מכל אחת מהן לבחור את האישה החזקה שלה. לאחר הבחירה, הגיעו הנשים לאולפן השקוף של וואלה! NEWS - שם עברו תהליך טרנספורמציה במסגרתו כל אחת נכנסה לנעליה של הדמות שבחרה.

וואלה! סלבס גאה כל פעם מחדש לתמוך בקהילה ובאופן כללי גאה להיות גאה. אז צאו לרחובות, ויאללה תרימו!

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
1. תמר זנדברג/מערכת וואלה!, צילום מסך

"דנה הייתה בחירה טבעית", אומרת חברת הכנסת תמר זנדברג ממרצ, מהפעילות הבולטות במשכן למען הקהילה. "לפני 20 שנה היא ייצגה את מדינת ישראל כטרנסית כשהמילה הזאת לא הייתה בשימוש, היא עמדה במקום הכי מרכזי והיא היוותה השראה ודוגמא לכל כך הרבה נשים צעירות. עד היום".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
2. אסתי גינזבורג/מערכת וואלה!, צילום מסך

"היה לה את האומץ לקום ולעזוב הכל", אומרת הדוגמנית אסתי גינזבורג על הנסיכה הבריטית דיאנה, שנהרגה בתאונה טראגית לפני 19 שנים. "היא הפכה למודל חיקוי בכל העולם".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
3. בל אגם/מערכת וואלה!, צילום מסך

"היא מודל נשי חזק בשבילי", אומרת הטרנסקסואלית בל אגם על הדיוה המוזיקלית ביונסה נואלס. "נשיות זה משהו חזק, וכך גם אשה עצמאית".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
4. אסי לוי/מערכת וואלה!, צילום מסך

"חייבות לה המון על כך שהיא שחררה אותנו מהמחוך", אומרת השחקנית אסי לוי, שיצאה מהארון לפני מספר שנים, על מעצבת האופנה הצרפתית האגדית, "חייבות לה את ההבנה העמוקה שטיפוח לא קשור רק ליופי. אישה לא נולדת אישה. אישה לא נעשית אישה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
5. גילה אלמגור/מערכת וואלה!, צילום מסך

"אישה ענקית ופורצת דרך", אומרת השחקנית גילה אלמגור על הפוליטיקאית שולמית אלוני, מנהיגת מרצ המיתולוגית שהלכה לעולמה בתחילת 2014. "היא פתחה את עניין זכויות האזרח במדינת ישראל. אישה חזקה היא אישה עצמאית בעיני, לא תלויה באף אחד, שלא מפחדת לפתוח את הפה. שאכפת לה והיא נוקטת עמדה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
6. סתיו שפיר/מערכת וואלה!, צילום מסך

סתיו שפיר בחרה את הנסיכה מרידה, גיבורת סרט האנימציה "אמיצה", המספר את סיפור התמרדותה של נערה לוחמנית נגד ציפיות הוריה שתמלא את מסורות משפחת המלוכה , בעוד היא רוצה לקבוע את ייעודה בעצמה - כלוחמת. מזכיר את קצת את הקריירה הפוליטית של סתיו שפיר, שהפכה ממובילות המהפכה החברתית לפוליטיקאית לוחמנית במפלגת העבודה ובכנסת.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
7. טיטי איינאו/מערכת וואלה!, צילום מסך

"יש המון דמויות שאני מעריצה ונותנות לי הערצה", אומרת מלכת היופי של ישראל בשנת 2013 על פעילת זכויות האזרח האמריקאית, שעשתה היסטוריה ב-1955 כשסירבה לפנות את כסאה באוטובוס לאדם לבן - מעשה שהוביל למעצרה. "יש מישהי שעשתה את זה הרבה לפני ובדרך הכי אמיצה שיש, אני רואה אותה כמישהי מאוד חזקה שהייתי רוצה להיות כמותה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
8. רומי אברג'יל/מערכת וואלה!, צילום מסך

"מישהי חזקה ומודל לחיקוי שלי", אומרת רומי אברג'יל, הטרנסקסואלית הצעירה ביותר בישראל, על הזמרת ואייקון האופנה האמריקאית ליידי גאגא. "אני מאמינה שכולנו נולדנו בצורה שנולדנו".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
9. לוסי אהריש/מערכת וואלה!, צילום מסך

"לא ראיתי אשה שהצליחה לחצות מגזרים ותרבויות כמו שרונית עשתה", אומרת אשת הטלוויזיה לוסי אהריש על השחקנית רונית אלקבץ, שמותה ללא עת לפני מעט יותר מחודש הכה בהלם את קהילת התרבות בישראל. "היא עשתה משהו הרבה יותר גדול שאפילו היא לא הבינה".

מאחורי הקלעים

חשבו, טרחו והרימו: שי ארזואן, מיכל זילברמן ואדם סרור
הפקה: חגית ברק
צילום: עדי אורני
סטיילינג: ליאת אשורי
עיצוב דמויות ואיפור: ליאת שיינין
איפור: מיכל אפרתי
פאות: רבקה זהבי פאות.
ע. צלמת: אריאל בלאק
פרופס: נטע דרור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully