וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טעים להכיר: החבר החדש של מיכל אנסקי

2.6.2016 / 0:12

שלושה חודשים של רווקות הספיקו לאשת העסקים והטלוויזיה מיכל אנסקי כדי לאחוז חבר חדש. גם הפעם מדובר באיש עסקים, חתיך ואמיד שזכה בכל הקופה. וואלה! סלבס קינוח מתוק

צילום מסך

השנה האחרונה בחייה המקצועיים של מיכל אנסקי אמנם לא חייכה עבורה, אבל נדמה שאשת העסקים עומדת בפני התחלה חדשה לפחות בתחום אחד, והכי חשוב שיש: תחום האהבה.

שלושה חודשים אחרי שנפרדה מבן זוגה בשלוש השנים האחרונות, גיל הורן, אשת הקולינריה הכי עסוקה בסביבה כבר אוחזת בבן זוג חדש וטרי. אז מי בר המזל?




רוצים עוד חדשות חמות?
השם ירחם: קרן פלס טופלס בחוף הים
חן אמסלם: "אני ומאור זגורי ביחד"
אחרי פרשת העירום: ענת הראל מתאוששת

מיכל אנסקי. אביב חופי
כבר לא רווקה, עדיין לוהטת. מיכל אנסקי/אביב חופי

אנסקי בת ה-35 מתחזקת בשבועות האחרונים זוגיות צמודה, דביקה וטעימה עם איש עסקים בן 40 שגר באחד הישובים היוקרתיים באיזור המרכז. מקורבים לאנסקי מספרים שהשניים יוצאים מספר שבועות ונדמה שהאהבה פורחת.



את השם של איש העסקים בר מזל מסרבים חבריה של אנסקי להסגיר, אבל מספר תמונות משותפות של השניים עם מספר חברים מסגירות את פניה המחייכות והקורנות של הגסטרונומית הכי לוהטת במדינת ישראל. מקורבים לאנסקי מספרים שאיש העסקים מנהל את עסקיו בארץ ובחו"ל, מה שאומר שכנראה לא רחוק היום בו תזכו לתמונות דביקות של השניים בלוקיישנים אקזוטיים מעבר לים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

כזכור, בחודש מרץ האחרון אנסקי והורן, איש עסקים גם הוא, נפרדו לאחר שלוש שנות זוגיות ואינספור שמועות על אירוסים. השניים עברו להתגורר ביחד עם בתה דניאלה לאחר שנתיים מנישואיה הראשונים לאדריכל רועי חמד.


וואלה! סלבס אוחזת בחבר חדש ויש לו תואר "דוקטור שקשוקה"



בואו לרכל על האהבה החדשה של מיכל אנסקי בפייסבוק של וואלה! סלבס

מיכל אנסקי. ניר פקין
מיכל אנסקי/ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully