וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה עושים מאור שוויצר, רומי אבולעפיה ויוסי מרשק בחדר המיטות?

2.6.2016 / 0:10

אל תדאגו, לא מדובר בסרט פורנו, אלא בסדרה אינטרנטית חדשה שמבוססת על סיפורים אמיתיים מחדר המיטות בכיכובם של מאור שוויצר, רומי אבולעפיה ויוסי מרשק לוהקו לתפקידים שלא ישאירו לכם הרבה מקום לדמיון. וואלה! סלבס מתפשטת

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שלישייה?/מערכת וואלה!, צילום מסך

אם אי פעם פנטזתן על מאור שוויצר במיטה או תהיתם איך נראית רומי אבולעפיה מתחת למצעים או מה יוסי מרשק אוהב במיטה - עכשיו אתם תקבלו את הכל ביחד, ככה זה שעובדים על סדרה חדשה שמתעדת סיפורים מחדש המיטות.

מאור שוויצר. ניר פקין
תאילנד -ת"א. מאור/ניר פקין

סקס, סמים ותל אביב - זה מה שאתם הולכים לקבל ב- "קונפס", סדרה אינטרנטית חדשה המבוססת על סיפורי סקס-דייטינג אמתיים שהתרחשו בתל אביב, כאשר כל אחד מהמפגשים נרקם משיחת צ'אט באפליקציית הכרויות. כוכבי הסדרה ישחזרו סיפורים של תל אביביים שונים תוך כניסה לתחתונים שלהם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
רומי אבולעפיה. ניר פקין
הארוס יודע? רומי/ניר פקין

אומרים שדברים טובים באים במכה לא? לפני כחודש וואלה! סלבס עדכנה כי מאור שוויצר יטוס לצילומי הטלנובלה, "פול מון", בתאילנד, ועכשיו קבלו פרויקט חדש ונועז בהשתתפותו.

לצד שוויצר, יככבו גם מרשק ואבולעפיה, שכבר נפגשו בעבר בצילומי הסרט "זינוק בעלייה", שכלל גם רומנטיקה בין השחקנים השונים. אך כעת, מדובר בעליית מדרגה באינטימיות על הסט. בזמן שמרשק משחזר מקרה אונס מתוך רצון של הנאנסת להרגיש אובדן שליטה, אבולעפיה תגלם לסבית שכועסת על בת זוגה על כך שלא מוכנה עדיין לצאת מהארון

וואלה! סלבס הסריטה את עצמה עושה סטרפטיז, אבל כולם מיהרו לצפות בסרטון החדש של חן טל

יוסי מרשק. אביב חופי
איך היה עם מיה? יוסי/אביב חופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully