וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם אמבר הרד בגדה בג'וני דפ עם קארה דלווין?

30.5.2016 / 11:24

השערוריה הכי לוהטת בהוליווד ממשיכה להסתבך ולקבל טוויסטים מפתיעים: שמועות על כך שההתפרצות של דפ על הרד היא בכלל בעקבות רומן לסבי עם קארה דלווין, במקביל לגילוי כי הרד הייתה נשואה לאישה בסתר, לפני שהתחתנה עם דפ. וואלה! סלבס עיר החטאים

ג'וני דפ אמבר הרד. GettyImages
וזה הולך ומסתבך. ג'וני גפ ואמבר הרד/GettyImages

שערוריות הוליוודיות הן הכי טובות כשהן מוגשות חמות עם מנה עיקרית שווה במיוחד ותוספות חלומיות בצד שמשדרגות את כל החוויה. כמו למשל במקרה של ג'וני דפ ואמבר הרד: מה שהתחיל כגירושים אחרי 15 חודשי נישואין בלבד, הפך לתלונה במשטרה וצו הרחקה של הרד מדפ בגין אלימות, וכעת מתברר שיש צד נוסף למשוואה הזו, וגם הוא, כמו יתר המשתנים, לוהט במיוחד.

רוצים עוד רכילות?
אשתו של ג'וני דפ: "הוא נהג להרביץ לי תחת השפעת סמים"
ברוכה השווה: שלומית מלכה עושה את תל אביב

אמבר הרד. GettyImages
עם האישה לשעבר, טייסה ואן רי/GettyImages

כעת, הצהובונים מסביב לעולם טוענים בתוקף, כי הסיבה להתפרצות האלימה של דפ היא לא אחרת מאשר המפלצת הירוקה: קנאה. כן, ככל הנראה, אשתו הצעירה והיפה ניהלה רומן סוער מתחת לאפו. מי תבגוד בג'וני דפ, אתם שואלים? מי שבכלל אוהבת נשים, ושלפי השמועות פצחה ברומן עם הטופמודל הלוהטת ביקום: קארה דלווין.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
קארה דלווין + אמבר הרד. GettyImages
באמת נראות קרובות, לא? קארה ואמבר/GettyImages

הצהובונים ברחבי העולם מספרים כי דפ החל לחשוד שמשהו לא כשורה כבר ב-2014, כשהזוג שכר אחוזה בלונדון, והחברות בין אמבר וקארה התהדקה. "תחילת הקשר עם קארה הביא לסיום היחסים של אמבר וג'וני", סיפר מקורב "הן היו מבלות ביחד הרבה, ולא ניסו להסתיר את הפלירטוט שיש ביניהן. ג'וני התעצבן ואמר לה שהיא מוציאה אותו אידיוט".

ג'וני דפ וארוסתו אמבר הרד. GettyImages
אישה בונה, אישה הורסת. דפ והרד/GettyImages

כידוע, הרד היא בי סקסואלית מוצהרת, שניהלה בעברה מערכות יחסים רומנטיות עם נשים. כעת, כששמה עולה בכותרות בכל רחבי העולם, נחשפים מסמכים סודיים המגלים כי השחקנית אף היתה נשואה בעבר למי שהיתה זוגתה, טייסה ואן רי. איך זה יגמר? עוד לא ברור, כרגע נראה שהסיפור הזה רק הולך ומסתבך.

וואלה! סלבס מנהלת רומן לסבי עם תבנית של פשטידת גבינות וקישואים.

מה אתם אומרים על השערוריה העסיסית? דברו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully